wilfried Skrivet juni 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2009 Jag har just nu 99 titlar completed både i manga och anime (med en rewatching) fast jag har fem (!) gånger så många manga currently reading än jag har anime currently watching ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2009 Jag har just nu 99 titlar completed både i manga och anime (med en rewatching)fast jag har fem (!) gånger så många manga currently reading än jag har anime currently watching ... Hehe... för min del har jag bara läst drygt 2.5% manga gentemot animer jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2009 Jag köpte precis glass på Glassbilen (Hemglass). När jag var yngre var jag en stamkund på bilen, men de senaste åran har jag knappt gjort ett ända köp. Idag är inget sig likt; nya skumma smaker har tillkommit och utbudet på stora samlingspåsar har ökat ordentligt. Inte minst har även priset höjts; gourmé-glass som såldes i 4-pack för 45kr säljs nu endast i 3-pack, för samma pris. Dessutom sålde de inte längre Stor och God, vilket var lite av en besvikelse. Vart är min Pralin?! Vart är Tango isglassen, med Päron- och Apelsinsmak?! Vart är min Hollywoodstrut?! Fy fan, de har ju tagit bort alla goda glassar. Enda glassen som är riktigt god som är kvar är Sunborn Vanilj, men det slutar väl med att den försvinner den med. Sluta vara så jävla liberala, Hemglass! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet juni 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2009 Vart är min Pralin?! Vart är Tango isglassen, med Päron- och Apelsinsmak?! Vart är min Hollywoodstrut?! Jag tror faktiskt de fortfarande säljer isglassar (vet dock inte vilket namn de kör med), och Hollywoodstrut är jag ganska säker på att det fortfarande säljs. Men visst är det sorgligt att favoriterna bara försvinner en efter en. Världens i särklass godaste glass hette för övrigt Melty Hallon -- vanilj och hallonglass toppad med sylt och kaksmulor -- men den försvann för länge sedan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Skrivet juni 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2009 Ost innehåller kalvmage (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2009 Jag moddade just min lilla megafon! Nu har den ~2 meter kabel och ett XBOX-headset kopplat till sig, för ultimat irritation! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet juni 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2009 Jag läste detta och min reaktion: LOL XD http://www.sankakucomplex.com/2009/06/11/queen-of-sweden-tells-japan-to-ban-loli/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2009 Jag läste detta och min reaktion: LOL XD http://www.sankakucomplex.com/2009/06/11/queen-of-sweden-tells-japan-to-ban-loli/ Hahaha!! Dagens höjdpunkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 apropå spindlar (för ett tag sedan) så hittade jag den här: Huntsman Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 RAWRH!!! Har just installerat in de sista drivrutinerna till min NYA DATOR! Fan vilken skillnad det är! Ruskigt mycket snabbare! :D Måste prova Photshop på den... men först ska jag gå och köpa snus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 RAWRH!!! Har just installerat in de sista drivrutinerna till min NYA DATOR!Fan vilken skillnad det är! Ruskigt mycket snabbare! :D Måste prova Photshop på den... men först ska jag gå och köpa snus. Haha, var det inte du som för ett par veckor sa att "jag behöver inte mer än 512 i ram. Multitaskar med Winamp, Photoshop m.m utan problem"? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 512 ram rockade att multitaska med! Förutsatt att man inte hade en bild större än 100x100 pixlar uppe i PS eller att man fick försig att faktiskt spela upp något i winamp. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2009 Just nu... - Testar jag nya sömncyklar (och blir zombie i någon vecka) - Skriver jag CV och brev till ett jobb med sista ansökningsdag idag - Har jag svårt att koncentrera mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2009 Jag tog äntligen mod till mig och bjöd ut en tjej som jag är lite smått kär i men naturligt vis är hon i tyskland nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2009 Jag tog äntligen mod till mig och bjöd ut en tjej som jag är lite smått kär i men naturligt vis är hon i tyskland nu Var det över telefon då? Pfft, sånt ska du ju göra ansikte mot ansikte! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2009 inte så lätt när man bor typ 6 km från varandra, ska jag då åka ner till Gränna ringa på hennes dörr och sen fråga, sen visade sig att hon var i Tyskland, så det hade ändå inte hjälpt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2009 inte så lätt när man bor typ 6 km från varandra ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juni 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2009 Fint väder idag. Perfekt för att åka mc iklädd skinn ställ i några timmar när det var nästan 30 grader varmt. Blev dock rätt varmt efter några minuter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 http://alicesoft.wikia.com/wiki/Daiakuji In a parallel universe, extreme feminist "Womenrica" won World War II, and forced a female-centric constitution upon the defeated Japan. Japanese city governments "outsource" the task of peacekeeping to local organizations, all lead by females. Yamamoto Akuji is the original successor of the Wakame, the largest gang in the city of Oosaka. He was captured as a POW, and finally was able to get home after the war was over. However, he returns to a home he no longer recognizes. To add to his shock, he's no longer the successor of his grandfather's organization, all because of a sexually discriminating constitution... Alicesoft såg in i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 Alicesoft såg in i framtiden. I, for one, welcome our new feminist overlords! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 Jag har just cyklat 2 mil Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 inte så lätt när man bor typ 6 km från varandra Jag har just cyklat 2 mil ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 Nu har jag legat ute i min trädgård, solat och bara allmänt degat med kall läsk och Bob Marley & The Wailers, i snart 10 timmar. Gick in för att äta mat, och inte få hudcancer. Världens softaste dag <3 singing baby don't worry, 'bout a thing 'cause every little thing is gonna be alright... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 Jag sprang för första gången hela elljusspåret här där jag bor! Det är andra gången jag ens försöker... har bott här i snart 9 år så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2009 Min syrra ska flytta till Berlin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg