Sceleris Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Så nu sitter jag här utan graffe-drivers, utan ljud och i überlåg upplösning på en redan värdelös dator. :| Tur i oturen att det är sommar. O/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Blåst och spöregn här -.- Men snart börjar studentveckan! Då jävlar blir det drag! Kommer dock ta det betydligt lugnare än förra året då det faktiskt var jag som gick ut, men jag måste ju försöka hålla jämna steg med polarna som går ut ett par dagar iaf. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Man vet att man har det jobbigt när det enda som är drickbart i kylen är en Pripps Blå lättöl... Då dricker man hellre tråkigt vatten T^T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Jag har idag - bambaram - klippt mig! Det var minst fem år sedan sist ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Jag har idag - bambaram - klippt mig! Det var minst fem år sedan sist ;P Pic or it didn't happen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 5, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Man vet att man har det jobbigt när det enda som är drickbart i kylen är en Pripps Blå lättöl... Då dricker man hellre tråkigt vatten T^T Jag tar gärna din öl. Jag har bara bubbelvatten :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Man vet att man har det jobbigt när det enda som är drickbart i kylen är en Pripps Blå lättöl... Då dricker man hellre tråkigt vatten T^T Jag tar gärna din öl. Jag har bara bubbelvatten :S jag tar gärna ditt vatten mot en saft dunk jag har stående :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 jag och min kompis ska slå rekord i att inte sova Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 jag och min kompis ska slå rekord i att inte sova Det blir nog två låååånga veckor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 jag och min kompis ska slå rekord i att inte sova Det mest idiotiska man kan göra. Seriöst, gå och råna en bank, kör stunttrick med motorcykel eller vad som helst förutom just försöka att inte sova. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 Det mest idiotiska man kan göra. Hurså? Det är tydligen inte speciellt skadligt eller så. Om man inte jobbar som långtradarchaffis. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 Kan bli skadligt när folk blir aggressiva och börjar slåss bara för att kompisen tog just "din" cola. Kanske inte det mest idiotiska men långt ifrån det smartaste man kan göra, det enda man får ut av det är att tråkiga saker kan bli roliga, dåligt humör samt att man mår allmänt dåligt. Om det känns lockande så visst prova det men oftast brukar det bara vara "coolt" första natten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 Tänkte mer på att man kan få sömnstörningar i längden. Jag överdrev lite med mitt uttalande :P Men att snitta under 6 timmar per natt i sömn under en längre tid kan få permanenta effekter. Det är inget man ska försöka sträva mot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 vi tänkte inte precis vara uppe i 2 veckor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 Var nyss iväg och röstade för första gången i mitt liv. Känns bedrövligt att många skippar att rösta bara för att de inte "orkar" när det är så smidigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juni 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 Waaaaaaahhh!!!!! Jag kan inte bestämma mig! >:( Först att svara bestämmer vad det blir! AMD eller Intel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 Intel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juni 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 Intel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 AMD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Tog studenten nyligen och fick ett stipendium: Nicke Nyfiken på DVD! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Intel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 amd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Intel. *har AMD* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Om du vill ha prestanda välj Intel. Är du AMD fanboy/fangirl så välj AMD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Jag köpte precis glass på Glassbilen (Hemglass). När jag var yngre var jag en stamkund på bilen, men de senaste åran har jag knappt gjort ett ända köp. Idag är inget sig likt; nya skumma smaker har tillkommit och utbudet på stora samlingspåsar har ökat ordentligt. Inte minst har även priset höjts; gourmé-glass som såldes i 4-pack för 45kr säljs nu endast i 3-pack, för samma pris. Dessutom sålde de inte längre Stor och God, vilket var lite av en besvikelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg