Erikku Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 Nejmen titta vad som kom idag... :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haritsuke Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 Jag ser att nått väldigt viktigt fattas på just den där bilden... Det finns inget spår alls av öl...INTE ALLS! Juste, bara så ni vet så har nu genom egen upplevelse att man ska aldrig säga ja till nått innan man vet exakt vad som ska hända när en tjej frågar om nått... Slutade upp med att jag hade folk hemma till 3 imorrse varav 3 vägrade bege sig hem! DOM TOG ÖVER MIN LÄGENHET! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 Jag ser att nått väldigt viktigt fattas på just den där bilden...Det finns inget spår alls av öl...INTE ALLS! Juste, bara så ni vet så har nu genom egen upplevelse att man ska aldrig säga ja till nått innan man vet exakt vad som ska hända när en tjej frågar om nått... Slutade upp med att jag hade folk hemma till 3 imorrse varav 3 vägrade bege sig hem! DOM TOG ÖVER MIN LÄGENHET! Jag köpte från Internet och det ända som fanns på sidan var Heiniken. Öl köper jag på Systembolaget vid ett annat tillfälle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 Nejmen titta vad som kom idag... :D :D Ser ut som hemma hos mig en vardag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 21, 2008 Anmäl Share Skrivet december 21, 2008 Puerto Rico var en idé som spånades fram av Andreas Seyfarth, Thomas Lehmann och en till om jag inte har fel, men det blev Seyfarth som konkretiserade själva konceptet, och fick därför credit. Men när de sedan skulle dra konceptet vidare och utveckla ett kortspel av det så splittrades det i två delar. San Juan som Seyfarth konkretiserade ganska snart fick hans namn, medan Thomas Lehmanns hamnade på Race for the Galaxy. How's that for meningslöst faktum? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 25, 2008 Anmäl Share Skrivet december 25, 2008 Dock tycker jag att det skulle räcka med en "Off Topic" i Allmänt-forumet. Citerat för sanning! "Har du onödig fakta som man aldrig i hela sitt liv kommer kunna ha nytta för? dela med dig av det här så vi också får lite onödig fakta" var trådskaparens uppmaning. "Onödig fakta!!" var en spamtråd, en ursäkt att få klämma ur sig ointressanta och onödiga korta inlägg som "mina byxor blev blöta av regnet", "idag äter jag köttbullar och spaghetti till middag" och sådana saker. Inte en plats att skriva långa berättelser man vill spara till efterföljande generationer. Inte en plats att föra givande diskussioner som man vill kunna komma tillbaka eller referera till senare. Och det var inte heller en småpratstråd för att lära känna varandra. Heh lite längesen detta skrevs men whatever! Faktum är att trådens orginella idé inte var att du skulle dela med dig utav något som hänt i ditt liv, utan mer generell fakta som ingen känner till, men som kan vara kul att veta. Till exepmel: "I genomsnitt sväljer vi 8 spindlar om året." Så ja.. i princip var allting i den tråden spam, men ingen verkade störa sig på det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet december 25, 2008 Anmäl Share Skrivet december 25, 2008 Nejmen titta vad som kom idag... :D Julsnapsen får man ju inte glömma :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 14, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2009 Jag tycker det är helt underbart när man fått för sig att göra pizza, slår på ugnen och sedan låter den stå i 45-60 minuter innan man inser att fan... det var mat som skulle in också ja! Kanonsoft. Fast det är klart. Kan man sätta sig på toa och trycka ut en jävel i väntan på att mozzarellahärligheten blir färdig spelar det ju ingen större roll... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 26, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2009 Jag var på inflyttingsfest igår och vaknade upp idag med bruten hand. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Jag är förbannat uttråkad. Underrubriken på min blog har aldrig varit mera sann. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Då har man vaknat dagen efter 6,5h gaddningen för backpiecen >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Jag har fått jobb! Mitt första jobb faktiskt. Dessutom som klippt och skuret för mig. I dessa tider trodde jag aldrig att jag skulle ha en sådan tur. Kommer att gå in i en befintlig organisation och styra upp en ny digital satsning med bland annat webbproduktion. Helballt och skitskoj! Arbetsverktyg? Mac såklart! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Jag har fått jobb! Mitt första jobb faktiskt. Dessutom som klippt och skuret för mig. I dessa tider trodde jag aldrig att jag skulle ha en sådan tur. Kommer att gå in i en befintlig organisation och styra upp en ny digital satsning med bland annat webbproduktion. Helballt och skitskoj! Arbetsverktyg? Mac såklart! ;) http://www.induce.nu/pictures/data.jpg Grattis! Men mina kondoleanser för att du måste jobba med Mac ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 11, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Bara att grattulera. :D Det senaste jag fick höra från min chef var "Det är stendött. *suck*" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Grattis! Kul att du fick ett jobb, sen dessutom ett jobb du verkar vilja jobba med. Hoppas din tur kan smitta av sig på mig ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Tack grabbar! Kan inte riktigt fatta att det är sant, och ja... stjäl av min tur så mycket ni vill, så länge jag inte blir av med jobbet innan jag hunnit börja :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Grattis! Good for you. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Synd att du går miste om XBAP när du får jobba med Mac nu, men grattis ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zionux Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Det var fint då Men nu e man sleepy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet februari 13, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2009 Jag kommer ju ha Windows-licens också Orrin ;) Om inte annat finns Adobe AIR! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 13, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2009 Strax efter halv ett i natt blir epoch-klockan i unixar 1234567890 Just nu är det: micro:~ $ date +'%s' 1234527138 micro:~ $ date -r 1234567890 Sat Feb 14 00:31:30 CET 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 13, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 13, 2009 Strax efter halv ett i natt blir epoch-klockan i unixar 1234567890 Just nu är det: micro:~ $ date +'%s' 1234527138 micro:~ $ date -r 1234567890 Sat Feb 14 00:31:30 CET 2009 Coolt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2009 kan...inte.,...sova :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 14, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2009 Den här är till er, Anime.se! Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2009 Jag har fått jobb! Mitt första jobb faktiskt. Grattis! Fast det fick mig att börja räkna ... Jag har fan närmare till pensionen (21 år - mars 2030) än till när jag började jobba heltid (24 år - jan 1985) ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg