Aoz Skrivet oktober 18, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2008 Påbörjade ett litet projekt nu när TV'n var(är fortfarande..) borta och är nu klar! resultat... Jag har alltså plockat isär den, målat den, moddat d-padden(så att den ska reagera mer precist) och alldeles nyss plockat ihop den igen. Drog in en liten 14"(lr nå liknande) tv och koppla in xboxen bara för att kolla att allt fungerar(och det gör det!), är riktigt nöjd med resultatet :D Körde med en matt svart spray färg "Black Satin". Hade tänkt slänga på ngn dekal också men när jag(som tur var) testade att göra det på en annan plast grej(målade den svart först) så märkte jag att den röda färgen jag tänkt använda knappt syntes alls mot det svarta så det hade nog inte blivit någon höjdare. Var iaf riktigt kul att göra, köper kanske en till kontroll senare och gör en röd med färgen jag har :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 18, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2008 ...sen betyder egentligen "satin" mattblankt på svenska xD Men riktigt snyggt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 8, 2008 Anmäl Share Skrivet november 8, 2008 Jag garvade totalt 10 gånger under flaskis inslag I Pang Pang! Mesta des ar det för att jag kände igen mig och insåg att jag sett han köpa flera av dom figurerna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet december 3, 2008 Anmäl Share Skrivet december 3, 2008 Imorgon är det sista dagen på röntgenavdelningen Falun. Sedan ska man upp till Umeå igen för att studera vidare >:) Och att ingen här har skadat sig och kommit till mig så jag fått titta hur ert skelett har sett ut är kanske bra för er.....dock kan jag lova att ni skulle få så snygga bilder att ni hade ramat in dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valderman Skrivet december 4, 2008 Anmäl Share Skrivet december 4, 2008 Jag är, liek, hur tankad som helst, och värre kommer det bli innan nästa morgon gryr! I morgon har jag en inlämningsuppgift att arbeta på - finns det något bättre än fyllekod? Dessa underbart, kreativt idiotiska lösningar som verkar helt vansinniga i nyktert tillstånd - I CAN TASTE THE COLORS, DUDE... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 8, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 2,5 jävla timmar. det är så mycket sömn jag fick inatt. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 2,5 jävla timmar. det är så mycket sömn jag fick inatt. >:) Du slog mig iaf, 3,5h fick jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 8, 2008 Anmäl Share Skrivet december 8, 2008 2,5 jävla timmar. det är så mycket sömn jag fick inatt. >:) Du slog mig iaf, 3,5h fick jag. Sleep? I PEE ON YOUR SLEEP! Fick 8 timmars sömn nästan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 10, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2008 morgnar är onda. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 10, 2008 Anmäl Share Skrivet december 10, 2008 morgnar är onda. :( Seconded. Men nu har jag iallafall fått ut mer sömn igår än föregående nätter. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 10, 2008 Anmäl Share Skrivet december 10, 2008 Sömn är överskattad, sömn kan kompenseras med kaffe. En kopp kaffe för varje timme sömn som du har förlorat och de ska drickas på morgonen. Sen för att behålla effekten måste man konsumera kaffe lite då och då under dagen för att hålla uppe effekten. Den vetenskapen kör vi med på mitt jobb, hoppas det hjälper för er som inte har sovit tillräckligt ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2008 Sömn är överskattad, sömn kan kompenseras med kaffe. En kopp kaffe för varje timme sömn som du har förlorat och de ska drickas på morgonen. Sen för att behålla effekten måste man konsumera kaffe lite då och då under dagen för att hålla uppe effekten. Den vetenskapen kör vi med på mitt jobb, hoppas det hjälper för er som inte har sovit tillräckligt ;) . Alltså, min normalkonsumption på jobbet ligger på ca 10 koppar per dag. När man närmar sig 15 koppar så har kaffet omvänd verkan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 11, 2008 Anmäl Share Skrivet december 11, 2008 Sömn är en illusion som uppstår när man har för mycket blod i koffeinomloppet. Dom senaste dagarna har jag somnat senare och senare (6ish) och vaknat runt 14 på eftermiddan. Men idag lyckades jag vakna 7 på något sätt. En orolig natt av vaket till halvsovande tillstånd :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Denhär tråden är en illusion :O Om några år kommer ingen ens att tro er när ni drömskt berättar om den för era barn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Finns många sajter som den, men Akinator kan hjälpa till att fördriva några minuter om man har för mycket tid över. Typ 20 frågor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Jag tänkte på ZUN, och det var tusan i mig, han gissade nästan rätt. Elle nej, han gissade på Hideo Kojima, men ZUN fanns i listan över "jaså var det här rätt, då?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Den gissade rätt på Yang Wenli (Legenden om galaxbögarna) och Gendo Ikari (Evangelion), men bommade på Maya Ibuko (också Evangelion). Rune Andréassons Bamse krävde dock nästan 30 frågor. (FNYS.) Den tog Yukio Mishima men bommade på Gilgamesh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Passar mig perfekt. Jag gillar att slösa bort tid :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Jag blev väldigt förvånad och imponerad när den först gissade rätt på Kamina men så tänkte jag att det kunde ha varit tur så jag testade lite mer. Den gissade rätt på Zaraki Kenpachi, Motoko Kusanagi och Golgo 13 men inte Balsa (serei no moribito). Dock fanns hon som alternativ, så helt fel var det inte ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 Finns många sajter som den, men Akinator kan hjälpa till att fördriva några minuter om man har för mycket tid över. Typ 20 frågor. ffs :O Den spikade revy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 15, 2008 Anmäl Share Skrivet december 15, 2008 mina försök med akinator utav 15 anime karaktärer gissa han rätt på 12, 2 fanns iaf som alternativ och 1 fanns inte alls med i listan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 18, 2008 Anmäl Share Skrivet december 18, 2008 Har just installerat mina nya datorprylar... Har dock förlorat mängder utav mail... Jag måste på något sätt försöka rädda dessa... Väldigt många viktiga saker.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 19, 2008 Anmäl Share Skrivet december 19, 2008 Meningsfulla fakta. lol google Spoiler Sökord; antal träffar på Google lol 454 000 000 träffar lolol 2 720 000 träffar lololol 1 560 000 träffar lolololol 900 000 träffar lololololol 406 000 träffar lolololololol 194 000 träffar lololololololol 148 000 träffar lolololololololol 96 400 träffar lololololololololol 51 900 träffar lolololololololololol 36 000 träffar lololololololololololol 25 300 träffar lolololololololololololol 27 100 träffar lololololololololololololol 13 500 träffar lolololololololololololololol 12 200 träffar lololololololololololololololol 9 610 träffar lolololololololololololololololol 6 470 träffar lololololololololololololololololol 5 220 träffar lolololololololololololololololololol 3 820 träffar lololololololololololololololololololol 3 360 träffar lolololololololololololololololololololol 2 270 träffar lololololololololololololololololololololol 2 170 träffar lolololololololololololololololololololololol 1 700 träffar lololololololololololololololololololololololol 1 680 träffar lolololololololololololololololololololololololol 1 910 träffar lololololololololololololololololololololololololol 846 träffar lolololololololololololololololololololololololololol 797 träffar lololololololololololololololololololololololololololol 641 träffar lolololololololololololololololololololololololololololol 558 träffar lololololololololololololololololololololololololololololol 585 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololol 736 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololol 397 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololol 439 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololol 277 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololol 334 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololol 353 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololol 401 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 252 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 207 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 185 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 137 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 563 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 156 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 104 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 107 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 130 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 124 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 114 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 225 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 159 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 10 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 6 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 21 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 13 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 9 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 6 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 9 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 7 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 6 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 10 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 8 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 7 träffar lolololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 3 träffar lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol 17 träffar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 19, 2008 Anmäl Share Skrivet december 19, 2008 Ungefär som den här: http://xkcd.com/467/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 Nejmen titta vad som kom idag... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg