Erkefiende Skrivet januari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 Mononoke Hime och FLCL har riktigt bra amerikanska dubbar, enda gången man faktiskt helt seriöst och allvarligt kan säga att de är mycket bättre än originalen. Men det är klart, Mononoke var väl lite mer påkostad med sin amerikanska dubb, medan FLCL bara var bra. ____ Såg på Trade precis, allt om vad den handlar om får en nästan att slå folk som stödjer porrbranschen. Men gör vi inte alla... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spola Skrivet januari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 Skönheten o odjuret har bra dubb... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet januari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 Du har bra dubb.... Det var ett jävla tjat om dubbar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 23, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 usch. dubb. det ger mig nervösa ryckningar i ögonvrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 24, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Fy fan vilken dryg dag på jobbet. Det mest underhållande som inträffat, var när jag råkade logga ett ärende som "Autoguro" istället för "Autogiro" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Haha, klockers. Undra hur det fenomenet skulle te sig? Jag vågar knappt föreställa mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Efter mycket om och men bestämde jag mig för att skicka ut länken med -videon till (nästan) alla på min MSN-lista. Det tog sin lilla tid att skriva ihop ett mail som tjänade syftet tillräckligt bra (ibland är jag en perfektionist), men till sist fick jag till något som jag blev relativt nöjd med. Nu är det bara att hoppas på att budskapet sprids. I iz proud ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2008 Imorgon fyller man fan 26... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2008 Den här tråden har typ dött o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Den här tråden har typ dött o.O nehh Ingen har något vettigt att säja bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Den här tråden har typ dött o.O nehh Ingen har något vettigt att säja bara eller att säga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Vill ni vi ska ta bort den!? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Vad gör alla gäster som besöker anime.se klockan fyra på natten? Jag menar, på vissa forum kan det vara kul att läsa anonymt eftersom det postas intressanta videos osv. Här är det mest tankar som utbyts så jag förstår inte riktigt hur kul det kan vara att lurka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 ja då ska vi se, RF online uppdatering 393 / 2976 edit: 1010/2976 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Vill ni vi ska ta bort den!? :D Skulle kvitta rätt rejält för mig om den var kvar eller inte. XD Är YTTERST sällan här. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Eller så kan man faktiskt säga Grattis på stora feta 26'års dagen GB! Hur känns det? - Idag i och med min nya kurs fick jag rita av personen framför mig med min fail hand. Självklart blev det en blandning mellan Yoko och Pyramid Head. Dvs Pyramid Head med bröst. Konstigt nog blev jag socialt accepterad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Vill ni vi ska ta bort den!? :D min fina tråd :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Kan jag bara förbereda er på att jag och Ashaz snart kommer att genomgå förvandlingen och bli Anime.se otakus. Det är nog bäst att ni börjar förbereda partyt! Kan även tillägga att jag såg Oprah precis. Jänkarnas senaste vapen i kamp mot barnfetma är att göra kakor och andra smarriga saker baserade på puréer. Tydligen är det bättre än att lära ungarna att käka mindre skit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Kan jag bara förbereda er på att jag och Ashaz snart kommer att genomgå förvandlingen och bli Anime.se otakus. Det är nog bäst att ni börjar förbereda partyt! nä det är nog ingen risk. de kommer säkert rensa ut en massa trådar och droppa ner oss till 200 igen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Kan jag bara förbereda er på att jag och Ashaz snart kommer att genomgå förvandlingen och bli Anime.se otakus. Det är nog bäst att ni börjar förbereda partyt! nä det är nog ingen risk. de kommer säkert rensa ut en massa trådar och droppa ner oss till 200 igen ;) De skulle bara våga! Du glömmer att jag har fotografier på Sceleris i kortkort utan pantsu. Tänk om de magiskt skulle läcka ut till allmänheten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 De skulle bara våga! Du glömmer att jag har fotografier på Sceleris i kortkort utan pantsu. Tänk om de magiskt skulle läcka ut till allmänheten? Det hade varit fruktansvärt! Om de läcker ut på nätet, hur ska jag då få folk att köpa min fotosamlingsbok!? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 och där halkade vi förbi gränsen båda två. grattis på oss XD är vi legitimerade nördar nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 The dead walks again Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 29, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 The dead walks again when there's no more room in hell, the otakus will walk the earth. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spola Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 fick ledigt för att åka till Japan en vecka i Mars :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg