Erkefiende Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 Ska börja på ett nytt uppdrag på jobbet idag. Tell us, how did it go man? Jag bor i skogen, det är mindre trevligt. I den här skogen, med en massa waterlollies. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 I den här skogen, med en massa waterlollies. Läskigt. :( I finska urskogar, snarare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 Ska börja på ett nytt uppdrag på jobbet idag. Tell us, how did it go man? gick rött bra. men jobbet suger. På föra uppdraget fick man iallafall vara lite techie. Nu sitter jag och administrerar konto junk. knappa siffror hela dagen. Drygaste jag har gjort hittills. Fast folket är lite roliga iallafall. nåja. om en dryg månad går man vidare till nästa uppdrag, så man kanske kan stå ut. En jäkla tur man fick dendär ipoden i julas så man kan få tiden att ticka fortare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 såhär dax sover man om man har lite vett i skallen... eller så gör man som jag och inser att man ska upp igen om 5 timmar. man kan ju undra varför jag är så morgontrött... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Ett bra sätt att göra sitt barn säker: http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.137680 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Jag har öl! ;) och jävlar i vad jag förtjänar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Fan också. Jag letade runt i över en timma efter vad dendär Hatsune Miku kom ifrån. Blev lagom besviken när det inte var någon anime ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Fan också.Jag letade runt i över en timma efter vad dendär Hatsune Miku kom ifrån. Blev lagom besviken när det inte var någon anime ;) Lol... Ägd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Det första man alltid ska göra är att gå in på wikipedia. Det gjorde jag om samma figur för några veckor sedan, det gick fortare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Det första man alltid ska göra är att gå in på wikipedia.Det gjorde jag om samma figur för några veckor sedan, det gick fortare. äsch. jag försökte med youtube. det var rätt förvirrande kan jag ju säga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Onödig fakta 1: Någon med hotmailadressen "animefreaket666" (Nick: "anime") försöker adda mig på MSN. Eftersom jag har dåliga erfarenheter av att adda folk som jag inte känner, vet jag inte om jag vill acceptera denna inbjudan. Känner någon här till denna adress? Tillhör den måhända någon av er? Onödig fakta 2: Windows Vista gillar inte Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Varje gång jag sätter igång den måste tydligen temat bytas, och Windowsanimationerna försvinner. Curse you, Vista! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Onödig fakta 1: Någon med hotmailadressen "animefreaket666" (Nick: "anime") försöker adda mig på MSN. Eftersom jag har dåliga erfarenheter av att adda folk som jag inte känner, vet jag inte om jag vill acceptera denna inbjudan. Känner någon här till denna adress? Tillhör den måhända någon av er? Samma sak hände mig. Jag accepterade för flera dagar sedan, men denne har inte varit online sedan dess. Mitt tips är att bara ignorera honom/henne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2008 Fan också.Jag letade runt i över en timma efter vad dendär Hatsune Miku kom ifrån. Blev lagom besviken när det inte var någon anime ;) Hatsune Miku skall ju få sin egen manga om jag inte minns fel. Så det betyder att det kommer komma fler doujinshi'sar med henne :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 Fan också.Jag letade runt i över en timma efter vad dendär Hatsune Miku kom ifrån. Blev lagom besviken när det inte var någon anime ;) Hatsune Miku skall ju få sin egen manga om jag inte minns fel. Så det betyder att det kommer komma fler doujinshi'sar med henne :3 Härligt~ :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2008 Onödig fakta: Tokyopops har ett ruttet forum full av spammers, och moderatorerna verkar inte bry sig. Jag postade nämligen en version av "Vad kan vi göra för att rädda vår värld?" (tråden i TP-forumet ligger i den privata delen av forumet, så man måste vara inloggad för att läsa den), och svaren jag fick var sådana som får JockeIIs svar att framstå som intelligenta och genomtänkta. En snubbe ville motargumentera, så han och jag hade en fram-och-tillbaka-diskusison (där han totalvägrade att lyssna på ett ord jag sa); resten nöjde sig med att luta sig tillbaka och kommentera på själva diskussionen (samt kommentarer som: "the internet is for p0rnz") istället för ämnet, varav en av dessa människor var en moderator. Jag föll dock själv i fällan, då jag till sist framstod som sur och tjatig, medan den andra behöll sitt lugn med sina spydiga och IQ-befrieade kommentarer kommentarer. Ok, nu kanske det är en aning orättvist att döma hela forumet efter just den diskutionen, men att moderaterna acceptans för spammare skrämmer mig. Tacka vet jag Animesuki (där jag faktiskt fick en varning för att skapa samma typ av tråd, när den redan fanns). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2008 Little Yuri Riding Hood! "We perused the original texts of the fairy tales and legends you all know... and found that more than 90% of them were yuri...?! The new "facts" (though they're a hair's breadth away from being complete fabrications) are revealed here!!" Enjoy! XD http://yurizuki.net/riding_hood.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Jag har flyttat till Linköping. Livet blir något hårdare, men fortfarande rutin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 16, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2008 Cloetta Center :3 Alltså, jag trodde aldrig att ett mirakel kunde inträffa bara genom att lägga sig för att sova halv tio på kvällen. Vaknade för sjutton klarvaken och inte det minsta trött för tio minuter sedan. 04:30... Vilket cheat. Lyckats vänta tillbaka dygnet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2008 genom att lägga sig för att sova halv tio på kvällen. Found the flaw in thy masterplan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 16, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2008 Jag såg just på första avsnittet av Kinos Resa... med den engelska dubben! Inlevelsen var ytterst halvdassig, Kino lät på tok för gamal och Hermes lät som hes 15-årig kille som försökte låta tuff. Rekommenderas ej. I samma veva kan jag också nämna att jag prövade .hack//Roots-dubben för några dagar sen. Den var bättre, dock fortfarande ganska forcerad. Rekommenderas inte heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 16, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2008 a fart going through the air? ---------- kan det vara rätt översatt eller? ur kapitel 442 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2008 Jag såg just på första avsnittet av Kinos Resa... med den engelska dubben! Inlevelsen var ytterst halvdassig, Kino lät på tok för gamal och Hermes lät som hes 15-årig kille som försökte låta tuff. Rekommenderas ej. I samma veva kan jag också nämna att jag prövade .hack//Roots-dubben för några dagar sen. Den var bättre, dock fortfarande ganska forcerad. Rekommenderas inte heller. Ingen dubb som jag har sett har någonsin varit bättre än ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2008 Ingen dubb som jag har sett har någonsin varit bättre än ok. Pröva Princess Mononoke-dubben. Här har vi röstskådisar som vet vad de håller på med ^^ Även Trigun, .hack//SIGN och Full Metal Panic gör sig förvånansvärt bra på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 15 min kvar tills man går av sitt jobb pass. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2008 Ingen dubb som jag har sett har någonsin varit bättre än ok. Pröva Princess Mononoke-dubben. Här har vi röstskådisar som vet vad de håller på med ^^ Även Trigun, .hack//SIGN och Full Metal Panic gör sig förvånansvärt bra på engelska. Håller med om Mononoke Hime, kan också tillägga att FLCL och Hellsing har bra dubbar dom också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg