Orrin Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 En av anledningarna till varför man inte tog med sej någon anime "hem" över jul.Kollade precis en Higurashi AMV på youtube. syrran traskar förbi och undrar varför jag kollar på barnprogram. :P Se till att kolla på Koi Kaze nästa gång och erbjud henne att stanna och titta ett tag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jag har gått och inhandlat en laptop då jag ska börja plugga i Linköping nästa månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hurdan bidde det? Laptops to the people! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Hay guys, kom just hem från sjukhuset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Hay guys, kom just hem från sjukhuset. Oj då. Gick det bra? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Vet inte, skall tillbaka imorgon igen för nya prover, blir fan arg om jag blir inlagd igen. Är bara hemma på permission just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Hoppsan. Råkade precis beställa "Lova Hina: Ultimate collection." för 139 kr. Jag skyller på induce... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Sitter och försöker plöja mig igenom den nio timmar långa julspecialen av Game Center CX. Jag tycker lite synd om Arino-san. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 aaaah. underbart. Efter två veckor med anime-abstinens har man slutligen kommit hem igen. Planen för kvällen var anime-frossa. Och det blev en fullkomlig orgie i anime. 4 avsnitt Air, 5 avsnitt FMP, smygkikade på 5 cm per second och avslutade med första avsnittet Code Geass. Men nu måste man väl slita sig och däcka i sängen istället... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Sitter och försöker plöja mig igenom den nio timmar långa julspecialen av Game Center CX. Jag tycker lite synd om Arino-san. Tänkte precis börja titta lite på den, eller något äldre avsnitt som jag inte har sett än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Hurdan bidde det? Laptops to the people! 1,73Ghz/1GB RAM/80GB HDD/Vista Home basic Det är mer än vad jag behöver, men det funkar... - <%soleher> [] TITS <%soleher> [] GTFO * @Klibbnisse (~Klibbniss@DESU.DESU.DESU.DESU.DESU.DESU.DESU.DESU) Quit ;__; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 shit! Jag försov mej! Systemet stänger om 1.5 timma! var är mina byxor? När går bussen? Vem har min plånbok? gaaaaah! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Shit, jag är sjuk på nyår. Who cares?! Låt mig få sova... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Shit, jag är sjuk på nyår. Who cares?! Låt mig få sova... Men det var väl ingen bra idé heller? :P Varför ska alla bli sjuka nu för tiden? Krya på dej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Idag blev jag utskriven från sjukhuset o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Idag blev jag utskriven från sjukhuset o/ Hoozah! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Idag blev jag utskriven från sjukhuset o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Shit, jag är sjuk på nyår. Who cares?! Låt mig få sova... Men det var väl ingen bra idé heller? :P Varför ska alla bli sjuka nu för tiden? Krya på dej. Haha, kan tyckas. Men bättre att jag blir sjuk än någon annan som faktiskt bryr sig om att fira nyår. För mig spelar det inte den minsta roll. Jag var sjuk förra nyår också, sov faktiskt på tolvslaget. I don't see what's so special with it really... Men Gott Nytt År för all del :> Och grattis till tillfriskningen Skatan, vad det nu må ha varit som bråkade med dig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Idag blev jag utskriven från sjukhuset o/ damn. nu vill jag också på sjukhus, om detdär är medicinen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Min externa HDD gick sönder, så all min anime, musik och mitt porr försvann på en och samma gång. T.o.m. min lista som jag haft sedan the beggining of the ages där det står all anime jag sett försvann. Så jävla SÄMST. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Årets första snö föll idag, men det la sig inte :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 2, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2008 Gaah. Varför är jag nervös? Ska börja på ett nytt uppdrag på jobbet idag. Hamnar på samma företag som jag varit på i 4 år redan, så varför är jag så jäkla nervös? uguu... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2008 En trailer till det senaste Tales of-spelet har kommit ut! Ser ytterst lovande ut. Spelet ska tydligen komma främst till Xbox 360, så jag hoppas det blir en fortsättning på trenden att inkludera det japanska talet i RPG-spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 En trailer till det senaste Tales of-spelet har kommit ut! Ser ytterst lovande ut. Spelet ska tydligen komma främst till Xbox 360, så jag hoppas det blir en fortsättning på trenden att inkludera det japanska talet i RPG-spel. så vitt jag har förstått så är det bara rykten om vilken konsol det ska komma till än så längre... hur som helst dem börjar bli riktigt grymma på cellshading nu! och nu ligger det nästan 1cm snö på marken! rekord för i år (och förra året)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 Jag ska till Stockholm i februari, det är trevligt. Jag bor i skogen, det är mindre trevligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg