Largo Skrivet oktober 24, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2009 Man vet att det flödar mycket alkohol när t.o.m. Pringles däckar i sin egna spya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 Knäppaste cross promotion som jag någonsin sett!! Windows 7 med Burger King??? Hur funkar det egentligen??!! Plus, en sån där burgare kan bara leda till hjärtfel kan jag bara säga. XD XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Den ser helt grotesk ut i verkligheten... I Japan brukar oftast hamburgarna se ut som på bilden, men inte denna! Lol att den kostar 777 yen också XD http://www.flickr.com/photos/stevenagata/4035928859/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Nej, nu jävlar! Nu får det räcka, nu har jag sett nog. Drastiska åtgärder måste tas -- i morgon blir det största skrovmålet jag kan hitta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Påminner mig om den här. http://lolpics.se/?id=1122 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 http://www.japanprobe.com/2009/10/24/windows-7-whopper/ Här finns även video när dom sätter tänderna i Windows 7 burgaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Så meningslöst det kan bli. Har tydligen blivit guldmedlem på Webhallen. Det kostade bara 31,000 kronor. Och den där burgaren vill jag ha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 26, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Jag var guldmedlem för en massa år sedan, men jag har nu sjunkit till brons eller nått. :S Det roliga är att om man kollar min historik så är mina största inköp alltid samma månad som CSN betalningarna infaller XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Subject: Right Stuf - Order xxx Shipping Confirmation Date sent: Tue, 27 Oct 2009 02:56:44 -0500 Thank you for ordering from Right Stuf, Inc. - Your Anime Superstore! We are pleased to inform you that your order has shipped. 1 Aria the Natural Lithograph: Those Nightshine Chimes Limited Edition Wow, det var oväntat! Den skulle ju inte släppas förrän i december ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Subject: Right Stuf - Order xxx Shipping ConfirmationDate sent: Tue, 27 Oct 2009 02:56:44 -0500 Thank you for ordering from Right Stuf, Inc. - Your Anime Superstore! We are pleased to inform you that your order has shipped. 1 Aria the Natural Lithograph: Those Nightshine Chimes Limited Edition Wow, det var oväntat! Den skulle ju inte släppas förrän i december ... Wait what? Länk till produkten tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Wait what? Länk till produkten tack! http://www.rightstuf.com/1-800-338-6827 ... 5374/4/0/0 stor bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Wait what? Länk till produkten tack! http://www.rightstuf.com/1-800-338-6827 ... 5374/4/0/0 stor bild Hmm, är det bara jag eller är det så att karaktärsdesignen på den postern inte är lik varken animen eller mangan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Det är väl nån på Right Stufs produktionsavdelning Nozomi Entertainment som pusslat ihop något :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs211.snc1/7823_616265916233_23216171_36969793_8062899_n.jpg Det där var.... random :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Hmm, är det bara jag eller är det så att karaktärsdesignen på den postern inte är lik varken animen eller mangan? Att säga att den "inte är lik" är väl ändå att ta i. Jag ser då inga nämnvärda skillnader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Hmm, är det bara jag eller är det så att karaktärsdesignen på den postern inte är lik varken animen eller mangan? Att säga att den "inte är lik" är väl ändå att ta i. Jag ser då inga nämnvärda skillnader. Kolla på ögonen. De ser ganska olik ut både animen och mangan. Inte fula, men obekanta och lite för stora. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 http://www.fleshlight.com/succu-dry/ XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Kolla på ögonen. De ser ganska olik ut både animen och mangan. Inte fula, men obekanta och lite för stora. Jag ser fortfarande inga nämnvärda skillnader. :P (Den som kan säga var alla bilder kommer ifrån får min eviga respekt!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 27, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Kolla på ögonen. De ser ganska olik ut både animen och mangan. Inte fula, men obekanta och lite för stora. Jag ser fortfarande inga nämnvärda skillnader. :P (Den som kan säga var alla bilder kommer ifrån får min eviga respekt!) Från din porr-mapp för övrigt får din avatar mig omedvetet att klia mig i skägget varje gång jag ser den. >:) rent spontant tycker jag dock, utan att ha sett mycket av serien, att deras ansiktsformer såg lite annorlunda ut på postern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 (Den som kan säga var alla bilder kommer ifrån får min eviga respekt!) Tredje nedifrån på höger sida är iaf hyresvärden Kyoko Otonoshi på Ikkoku-kan. Den ovanför påminner om Slayers-Lina. Och den bredvid Lina är Escaflowne-Hitomi Kanzaki. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 nu är jag vaccinerad mot svininfluensa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 (Den som kan säga var alla bilder kommer ifrån får min eviga respekt!) Tredje nedifrån på höger sida är iaf hyresvärden Kyoko Otonoshi på Ikkoku-kan. Den ovanför påminner om Slayers-Lina. Och den bredvid Lina är Escaflowne-Hitomi Kanzaki. Lägger till lite: Gula ögon med blått hår lär var Misae från Clannad, under henne är det Utena. Under Kyoko hittar vi Kafuka från Sayonara Zetsubou Sensei. Karaktären med stora blå ögon gissar jag är Hanon från Mermaid Melody. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 (Den som kan säga var alla bilder kommer ifrån får min eviga respekt!) Tredje nedifrån på höger sida är iaf hyresvärden Kyoko Otonoshi på Ikkoku-kan. Den ovanför påminner om Slayers-Lina. Och den bredvid Lina är Escaflowne-Hitomi Kanzaki. Japp, och näst överst till höger (pratar bara om "inte lika Aria"-bilderna) har vi Sagara Misae från Clannad. Snett ner åt vänster men höger om Kanzaki Hitomi har vi Nakiami från Bounen no Xamdou och näst längst ner till höger antar jag att vi har Fuura Kafuka från Sayonara Zetsubou Sensei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 27, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2009 Ja, nu har ni tagit de lätta. Det är de återstående som ni kan vinna min respekt och varma tillgivenhet för. ;) rent spontant tycker jag dock, utan att ha sett mycket av serien, att deras ansiktsformer såg lite annorlunda ut på postern. Visst är det lite annorlunda -- eftersom det är en illustration istället för en cellteckning i en animation (man förenklar ju oftast karaktärsdesign något för animering). Med det i åtanke tycker jag inte att skillnadsgraden mellan animén och den där bilden är större än vad den kan vara till och med mellan olika avsnitt beroende på vem som håller i pennan. (Det är väl för övrigt ofta nyckelanimatörer som extraknäcker lite som illustratörer, har jag hört.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg