Klibbnisse Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 En klassisk skräpfilm som verkar vara omöjlig att få tag på, ur (o)laglig man än är. Någon som sett den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Jag hittade den både lagligt och olagligt, vinner jag Internet nu? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 1, 2007 Anmäl Share Skrivet december 1, 2007 Jag hittade den både lagligt och olagligt, vinner jag Internet nu? =) Så Internet stängs ner varje gång du sover? Crap... Men ärligt talat behövde man knappt lyfta ett finger för att finna den. Det enda jag är här för just nu är för att bekräfta det JockeBorr skrev. =) Ser den i min bokhylla och i en mapp på datorn. =O Hej, jag heter Pär Fors! =) Och jag tycker att filmen är bra med skumbananer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 Jag beställde den för drygt 1 månad sedan från play (jävla bra pris!), men har ej fått den än, den står som "ej i lager" och typ levereras direkt den kommer in. Vill så gärna ha den nu, har 9st Kitano-filmer redan i dvd-hyllan och fler planeras att införskaffas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg