Avathar Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Om man vill slippa en pinsam titel. :) Moderatorer och #anime.se/forum kanalen får tyvärr inte delta i denna. :P Ni vinner en custom titel om ni svarar rätt inom 10minuter. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Vad är det här för diskriminering? Jag strejkar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Um, återuppliva en död tråd? -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Um, återuppliva en död tråd? :sleep: Fel. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Kanske göra som Marklion, äsch ge oss ledtråd! Jag vill ha custom :< -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Kanske göra som Marklion, äsch ge oss ledtråd! Jag vill ha custom : :sleep: Ta reda på titelns mening...lyckas ni så kan jag tom slänga in en hentai.se, manga.se eller anime.se mailadress. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Titelns mening har något och göra med hans skrift, han skrev lite (ursäkta mig) blattesvenska eller hur jag ska uttrycka mig. Det låter iaf som det.. weeabooo, så säger många invandrare här nere. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Titelns mening har något och göra med hans skrift, han skrev lite (ursäkta mig) blattesvenska eller hur jag ska uttrycka mig. Det låter iaf som det.. weeabooo, så säger många invandrare här nere. :sleep: Fel det med, man skall inte vara kaxig mot admin som ser ens ip adress medans man låtsas vara i Japan. :) http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=63 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 gissa rätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Segt. :) -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Tävlingen slut, ingen vinnare, se min sista post. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 ~de arimasu. Var han aldrig i Japan! xD Det ante mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jag gissar på det är någon som är fanatisk inom Japan och allting där borta och beter sig som det. + att dom gör bort sig genom att skriva fel, stava fel och uttala dom japanska orden fel. Jag gissar fast tävlingen är slut. :P Gogo ge oss svar. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jag gissar på det är någon som är fanatisk inom Japan och allting där borta och beter sig som det. + att dom gör bort sig genom att skriva fel, stava fel och uttala dom japanska orden fel. Jag gissar fast tävlingen är slut. :P Gogo ge oss svar. :sleep: Var inte det mest uppenbara svar, mest ett recent events inom anime.se, kolla mina sista posts. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 medans man låtsas vara i Japan. Hahaha, vilket ägg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Haha, helt klart "dagens lol". XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 29, 2007 Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Weeboo: A person who is smug,douchy,fat or otherwise a loser who will never fit in. Can be found by uncleanness and food stains all over his clothes.Or a person who goes around with a undeserved sense of accomplishment can be found by pink shirts and fake jewelry that they will swear on their mothers life is real.Never shaves or any other hygienic rituals other than slapping on some body spray and saying that its not him that stinks. Can be dangerous if left alone. If seen terminate immidately. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Weeboo:A person who is smug,douchy,fat or otherwise a loser who will never fit in. Can be found by uncleanness and food stains all over his clothes.Or a person who goes around with a undeserved sense of accomplishment can be found by pink shirts and fake jewelry that they will swear on their mothers life is real.Never shaves or any other hygienic rituals other than slapping on some body spray and saying that its not him that stinks. Can be dangerous if left alone. If seen terminate immidately. Du har kanske rätt, har jag vart för snäll? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 29, 2007 Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Weeboo:A person who is smug,douchy,fat or otherwise a loser who will never fit in. Can be found by uncleanness and food stains all over his clothes.Or a person who goes around with a undeserved sense of accomplishment can be found by pink shirts and fake jewelry that they will swear on their mothers life is real.Never shaves or any other hygienic rituals other than slapping on some body spray and saying that its not him that stinks. Can be dangerous if left alone. If seen terminate immidately. Vart fick du det från? Den rätta definitionen är denna: Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 29, 2007 Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Pinsamt grabben! XD Varför ens låtsas? :| Ledde bara till en pinsam situation.. men väldigt roligt för oss andra~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 29, 2007 Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Vart fick du det från? Den rätta definitionen är denna: Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. Jag googlade på ordet och detdär var första träffen. något urban dictionary. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet november 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Vart fick du det från? Den rätta definitionen är denna: Someone who is obsessed with Japan/Japanese Culture/Anime, etc. and attempts to act as if they were Japanese, even though they're far from it. They use Japanese words but usually end up pronouncing them wrong and sounding like total assholes. Jag googlade på ordet och detdär var första träffen. något urban dictionary. Finns flera stycken olika, många olika "trevlighets" grader ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg