Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 http://gameplayer.se/game_info.php?game_id=2164§ion=2&pub_id=8551&sub_section=5#main Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 omg Skatan, vart är din mössa? :<<<< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Trevlig läsning. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Härlig intervju. Fan vad du ägde kanadensaren där. Rätt åt han om han var så kaxig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Najz, det var kul att se kvartsfinalen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Det är väl bara att säga grattis till andra platsen. :) Är du nöjd med din insats? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Nej, jag känner att det saknas 20000 i plånboken =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Rullgardiner eller Persienner?Persienner Fool! Intressant intervju och rolig läsning. Tycker det var extra skönt att höra att du spöade den kaxiga snubben. Kan bara föreställa mig dennes frustration under och efter matchen. Kan inte ha varit lätt att erkänna sig besegrad ;) Men ingen hälsning till oss älsklingar på anime.se? Buhu. Jag får nog sno lite prispengar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Spelvärldens skönaste höjdpunkter... att få tvåla till någon med för stor käft. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jag hörde din röst i mitt huvud när jag läste intervjun. Var en rolig läsning och jag säger grattis till den! Alltid bra med lite publicitet. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Najs, najs! Kul att det går bra för någon på något iaf! :P Och som sagt.. skönt att du vann mot kanadensarn~ "Gud straffar somliga direkt" - Precis va han fick göra för att han spelade så överlägsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg