zombieboy Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Urotsukidoji serien + remake box reg 1 1000 kr inkl frakt La blue girl box 1 och 2 reg 1 1000 kr inkl frakt Demon beast invasion box 1 och 2 reg 1 700 kr inkl frakt allt är i nyskick och endast sett 1 gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 nån som gillar hentai? det e bra filmer i så fall och jag kan gå ner i pris. kan gå ner mkt om det är så. men ej för mkt för vill ju få lite pengar nu till jul och handla för. PM:a om pris ni kan ge :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Har inte pengar att lägga ut på dessa, men hela La Blue Girl-samlingen säljs för 250:- på http://www.tower.com/details/details.cfm?wapi=107024308. 1000:- för två beg är att ta i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Har inte pengar att lägga ut på dessa, men hela La Blue Girl-samlingen säljs för 250:- på http://www.tower.com/details/details.cfm?wapi=107024308. 1000:- för två beg är att ta i. det där är inte den. http://www.pandorascube.com/dvdxblbg.html det e box 1. 90 dollar. box 2 kostar lika mkt. och det blir 180 dollar + frakt. svenska kronor 1124 kr. sen + frakten oxå va rätt dyr. så jag gav ca 1500 kr för dom 2 bara. så 1000 kr e inte och ta i för filmerna e ju inte gamla. köpt nyss nästan. men kan gå ner i pris som jag sa. båda dom för 700 kr inkl frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Hokey, då blandade jag ihop titlarna(?). Fortfarande för dyrt för mig, jag har köpt annat till jul, men lycka till med att få det sålt i tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Hokey, då blandade jag ihop titlarna(?). Fortfarande för dyrt för mig, jag har köpt annat till jul, men lycka till med att få det sålt i tid. hur mkt vill du ge för båda? kan ju se vad du bjuder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 hur mkt vill du ge för båda?kan ju se vad du bjuder :) Haha, lessen, jag har 4.300:- att leva på till mitten av januari, inklusive hyran på 2.100:-. Det blir inga animeköp för mig innan dess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 okej :) men tack för svar :) får se om nån annan hugger dom :) det e ju typ 18 dvd skivor :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 ni tycker nog det e för dyrt. då gör jag nåt dumt och går ner i pris så jag förlorar massa. men det e jul och jag e snäll. 2 boxar = 500 kr. jag bjussar på frakten. gäller alla filmer. urotsukidoji kan vi köra 500 för alla. det e då perfect collection med del 1 och 2. och del 3 och 4 lösa. sen e det new saga = remaken på 3 skivor. nu e det billigt. kom igen och köp :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 mer går jag inte ner !! kom igen nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Att du inte har fått någon köpare på tio timmar är inget ovanligt på pryltorget, gå t.ex. igenom äldre trådar för att se hur lång tid det brukar ta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Att du inte har fått någon köpare på tio timmar är inget ovanligt på pryltorget, gå t.ex. igenom äldre trådar för att se hur lång tid det brukar ta. okej :) jag e en stressad man hehe :) kan aldrig va lugn :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet november 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 ser att många checkat tråden. någon e som e lite intresserad av nån? kan vänta tills ni har råd i så fall. och kan göra en deal som e bra för er vid snabb köp. PM:a gärna om frågor. kan fixa bilder om det önskas. det e ju ny skick på allt. inga repor och fodral e ny skick. en bra affär för dej som köper om du gillar denna typ av anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet december 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 nån???? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet december 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet februari 10, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2008 dom finns kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet mars 2, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 300 kr stk inkl frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet mars 22, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2008 http://www.tradera.com/category/categor ... listtype=1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieboy Skrivet april 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2008 200 kr stk inkl frakt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoTheMonkey Skrivet augusti 28, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2010 Har du kvar Urotsukidoji ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg