JockeII Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Min otroligt heta Victoria. Tacka vet jag denna till skillnad från en viss brud som ser ut att ha cancer och kort hår som en militant feministslyna. =) För övrigt är jag vidrigt ond i spelet, fick nästan samhetskval (egentligen skrattade jag tyst för mig själv) när jag berättade för skurken att hans sekreterare var från internal investigations så att han mördade henne medans jag stod lutad mot en vägg och låtsades som ingenting. Skurken dog med och jag hatade dom båda två så all was good. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Håret är uppsatt! Vad är det som är så svårt att förstå... Men eftersom hon inte dög skapade jag skönheten själv, på burk. Tifa heter hon. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Och priset för årets fulaste karaktär går till ... Erik! -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Min otroligt heta Victoria. Tacka vet jag denna till skillnad från en viss brud som ser ut att ha cancer och kort hår som en militant feministslyna. =) Och jag som heter Victor, vad gullig du är Jocke. :3 Erke: Tifa skrämmer mig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Erke: Tifa skrämmer mig.. Posta din unika karaktär nu, det är dags! ;) Kärringen, (oj, fördommar) blir väl knappast bättre än II´s ens.... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Har en till karaktär som är genomond. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Har en till karaktär som är genomond. :3 I'd hit it. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Martin Shepard. Synd att man inte kunde ha "Alien Fetischist" som bakgrundshistoria. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Vem i hela friden har en manlig karaktär plus ändrat utseende! Min Göran äger fortfarande alla. =O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jag är inte i full kontakt med min feminina sida. Dessutom var de manliga pre-gjorda ansiktena ganska fula. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jag är inte i full kontakt med min feminina sida.Dessutom var de manliga pre-gjorda ansiktena ganska fula. Det är inte därför de flesta här skapar kvinnliga karaktärer. ^^ Erke: hur går det med Tifa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Erke: hur går det med Tifa? Hon äger din fula Carl Junior i alla fall. ^^ Hon var genomond tills jag dödade fanskapet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Tifa heter hon. =) Troligen den mest realistiska karaktären iaf, det är väl så där man ser ut efter några års kosmisk strålning... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Troligen den mest realistiska karaktären iaf, det är väl så där man ser ut efter några års kosmisk strålning... Kosmisk är fan ett riktigt roligt ord, får alltid tankarna att vandra tillbaka till Super Ted med sett Kosmiska damm ^^ Annars finns det ju Di Leva att associera till, mycket skoj man kan ha med ordet 'Kosmisk'. En annan sak jag kom på är att om man särskriver det blir det "Ko smisk". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 jävlar vad halvt off topic denna tråd har gått, nästan så att man startar en ny. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Jo alltså, näst intill hela tråden har med allas karaktärer att göra. Det andra har inte med spelet i sig att göra. Men vill man diskutera spelet så är det ju bara att göra det, börjar man seriöst får man seriösa svar. Att tråden ser ut som den gör ska nog inte ha någon större påverkan. Man skulle ju kunna ändra namnet på tråden dock. För att återgå till ämnet så kan jag säga att jag fortfarande inte klarat ut spelet. Men har kommit en bit och kan inte ha så många sidouppdrag kvar. Fast jag ska nog redan idag skapa en till karaktär som jag ska spela med efter jag har klarat ut det med min soldat. Är det någon mer än jag som gärna ser att Mass Effect kommer som en Sci Fi-serie? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 tråden fixxad. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Mitt namn på tråden var ju redan bra ='/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Mitt namn på tråden var ju redan bra ='/ Men nu är det så att jag tydligen är faschist och allt vad det nu är så. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 För att återgå till ämnet så kan jag säga att jag fortfarande inte klarat ut spelet. Men har kommit en bit och kan inte ha så många sidouppdrag kvar. Fast jag ska nog redan idag skapa en till karaktär som jag ska spela med efter jag har klarat ut det med min soldat. Jag hann också starta en ny innan jag klarade det första gången, just nu kör jag med 3 st, 1 på Hardcore, 1 på normal som satsar på att göra alla(eller iaf så många som möjligt) sidouppdrag + maxa Paragon och 1 till som ska maxa Renegade ;) Är det någon mer än jag som gärna ser att Mass Effect kommer som en Sci Fi-serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 Jag vet att frågan säkert är smålöjlig :P Men jag vill inte missa något ;) Jag har väl rätt nyss börjat spela Mass effect, har alla i teamet utom den sista. Mitt team är ju de 2första givna, sen tjokisen med biotech styrka, en annan alien, som sareik, tjejen med endast tech support. Alla dessa fick man i Citadell, hur är det med sista snubben får man honom i citadellet elelr kommer han senare? (om ja, var? :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 Jag vet att frågan säkert är smålöjlig :PMen jag vill inte missa något ;) Jag har väl rätt nyss börjat spela Mass effect, har alla i teamet utom den sista. Mitt team är ju de 2första givna, sen tjokisen med biotech styrka, en annan alien, som sareik, tjejen med endast tech support. Alla dessa fick man i Citadell, hur är det med sista snubben får man honom i citadellet elelr kommer han senare? (om ja, var? :P) Kommer senare under uppdraget i artimus tau cluster, ett av de 3 uppdrag du får när du lämnar citadellet första gången. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 haha ;P tack blev fövirrad eftersom man fick alla i citadell liksom :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg