Skatan Milla Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Eftersom alla har spelet så är det nice med en liten tråd att skryta/klaga i. Bytt namn på tråden till mass effect karaktärer /avathar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Jag klarade spelet först och nu spelar jag på hardcore med min level 47(snart 48) INFILTRATOR pew pew. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Vems mamma spelar spelet? Vart har du fått den här informationen ifrån? Men nu har man ju redan pratat så mycket om spelet, och att Timotei klarade spelet först räknas inte, minst tre veckor måste det ta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Alltså Erke..DIN mamma spelar det. Jag spelar det med din mamma! Infiltrator här med pew pew! Jävligt kul spel. Jäkla otis bara att jag valde köpa Assassin's Creed L.E istället för Mass Effect L.E. Känner mig lite lurad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Jävligt kul spel. Jäkla otis bara att jag valde köpa Assassin's Creed L.E istället för Mass Effect L.E. Känner mig lite lurad. Här följer vi inte allas tips från forumet ser jag. :sleep: Trodde det var JockeIIs mamma som spelade ME i och med hans karaktär... Glöm inte att posta era karaktärer! Eller blev alla bara så ägda av min skönhet. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Nackdelen med din karaktär är att hon ser ut att ha cancer. :/ Korthår är bra om det är en snygg frisyr. Fast din karaktär ser iaf ung ut! -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Min char är snyggare än din mamma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Jävligt kul spel. Jäkla otis bara att jag valde köpa Assassin's Creed L.E istället för Mass Effect L.E. Känner mig lite lurad. Här följer vi inte allas tips från forumet ser jag. :sleep: Trodde det var JockeIIs mamma som spelade ME i och med hans karaktär... Glöm inte att posta era karaktärer! Eller blev alla bara så ägda av min skönhet. =) Nu var det ju så att jag hade förhandsbokat mitt ex för länge länge sen och fick det på releasdatumet och inte så här i efterhands. :P Ska posta bild på min Rahne lite senare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Tim: MIN KARAKTÄR HAR INTE KORT HÅR, DET ÄR UPPSATT! TRODDE ATT DET VAR SJÄLVKLART! Jo, min karaktär är yngst. =) Gillar som sagt personer som är mer i ens egen ålder, ingen MILF här inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Tim: MIN KARAKTÄR HAR INTE KORT HÅR, DET ÄR UPPSATT!TRODDE ATT DET VAR SJÄLVKLART! Jo, min karaktär är yngst. =) Gillar som sagt personer som är mer i ens egen ålder, ingen MILF här inte. Du gillar ju mogna kvinnor, det vet alla Erik, ingen idé att gömma det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Jaja uppsatt, ursäkta mig då. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Snyggast på vintergatan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Du skojar va? Skatan? Blev lite rädd där först då du Insultade mig, men en 40+ kan inte slå en en 18+. =) Känner mig lättad.... Men nu tycker jag inte att vi skall jämföra mer. =) Din Kara är fin ändå, vad heter hon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Skatan's karaktär leder nu och erke's blev nerskjuten till andra plats tyvärr. Vänta bara tills jag spelar om det för tredje gången. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Du skojar va? Skatan?Blev lite rädd där först då du Insultade mig, men en 40+ kan inte slå en en 18+. =) Känner mig lättad.... Men nu tycker jag inte att vi skall jämföra mer. =) Din Kara är fin ändå, vad heter hon? Britt-Marie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Du skojar va? Skatan?Blev lite rädd där först då du Insultade mig, men en 40+ kan inte slå en en 18+. =) Känner mig lättad.... Men nu tycker jag inte att vi skall jämföra mer. =) Din Kara är fin ändå, vad heter hon? Britt-Marie Kickban! Leave GTFO! DIEPLZ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Du skojar va? Skatan?Blev lite rädd där först då du Insultade mig, men en 40+ kan inte slå en en 18+. =) Känner mig lättad.... Men nu tycker jag inte att vi skall jämföra mer. =) Din Kara är fin ändå, vad heter hon? Britt-Marie Kickban! Leave GTFO! DIEPLZ! Wai so touchy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Leave my mother out of this or gtfo! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Leave my mother out of this or gtfo! >:( Finns många som heter Britt-Marie här i Sverige. Även i vintergatan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Leave my mother out of this or gtfo! >:( Finns många som heter Britt-Marie här i Sverige. Även i vintergatan. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Leave my mother out of this or gtfo! >:( Finns många som heter Britt-Marie här i Sverige. Även i vintergatan. =) Men jag döpte henne efter din mamma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 =( Se detta som ett verkligt hot Skatan Milla! Tills imorgon är din morsas gris död! >:( Hur går det i Mass effect då, grabbar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jo då, spelat i ca 2h på hardcore och är snart klar med isplaneten(story). -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 =( Se detta som ett verkligt hot Skatan Milla! Tills imorgon är din morsas gris död! >:( Hur går det i Mass effect då, grabbar? Du har god chans att döda grisen medan jag är hos din syster imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Jusste! Erke! Jag skulle hälsa från din mamma att hon tycker att Mass Effect är riktigt kul. :O Har sprungit runt och gjort en massa massa miniquests i första staden vad den nu heter igen. I <3 Wrex :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg