Erkefiende Skrivet november 21, 2007 Anmäl Share Skrivet november 21, 2007 Jag älskar Beck och jag är MästerKocken själv. Hrm Hrm Hade faktiskt inget bra att tillägga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet november 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2007 man bugar o tackar för flaggorna men upplösningen på bilderna var tyvärr ganska kassa :P men prickarna kanske hjälper en i alla fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BäverBygghandel Skrivet november 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 förresten, jag har börjat undra. Jag ser allt fler och fler bilder som är lika dana där kartorna ser ut som de är tagna från kartorna på spelet. Kan man få allt utmarkerat i spelet karta? eller gör folk detta själv o sen lääger upp? Om det går, hur gör man för att markera det på sitt xbox? :P för jag antar att det är Pc dom gjort det på :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 Vet inte, har inte gjort annat än att kolla på några av kartorna. Så det där får du nog undersöka själv på hemsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mart Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Om det är flaggor/templars ni är ute efter så kan ni ju ta och kolla in den här sidan; http://www.xbox360achievements.org/foru ... hp?t=45350 Funkar jättebra, även fast man kör på Playstation3. Till er som eventuellt har klarat ut spelet, vad tyckte ni? Visst blev det en kul twist mot slutet? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Kolla första sidan så får du se vad jag tyckte i alla fall. Jag tycker spelet är mediokert och inte värt sina 9:or i betyg. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Kul twist i slutet? Har redan glömt bort den i så fall, förutsägbart enformigt spel. Borde inte få bli kallat för spel, om ens interaktivt spel... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mart Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Nämen, kom igen nu, SÅ dåligt/tråkigt var det ju inte. Jag tyckte det var buskul att lubba runt på hustacken och slänga knivar på intet ont anande vakter. Var det någon som fick användning för access-codes:en man hittade i sin garderob förresten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Var det någon som fick användning för access-codes:en man hittade i sin garderob förresten? När man var inlåst en stund kunde man väl fly ut till tjejens dator för att läsa lite tidigare än normalt? Det var väl det som var meningen eller, eller. =O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mart Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Var det någon som fick användning för access-codes:en man hittade i sin garderob förresten? När man var inlåst en stund kunde man väl fly ut till tjejens dator för att läsa lite tidigare än normalt? Det var väl det som var meningen eller, eller. =O Jo så kan det ju givetvis vara, men jag undrade bara om någon annan hittat något spännande att använda dom till :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 27, 2007 Anmäl Share Skrivet november 27, 2007 Finns inget. -_´- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Har kört typ fyra uppdrag inte orkat mer, lolspel. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg