Shika Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Nara Shikamaru for sin intelligens och slapphet. Aburame Shino... bara for att han er cool som attan :P Sen Haku for hans fina mask! Det finns inte direkt nogon jag ogillar i serien.. hmm.. Hyuuga Neji er lite smosnobbig tycker jag ;) Ursekta for stavningen, mitt tangentbord har fott fnatt, jag gor mitt besta :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Min favorit är, efter noga eftertanke, Shino. Hans Coola stil + att han är fylld av insekter är bara några få av dom saker som gör att han står över de andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Klart att man tycker Itachi är den bästa karaktären ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Vistt Itachi är grym, men jag undrar om deras grupp har nån ledare? Isåfall måste han ju va asstark asså! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Sen så kan man ju hata Sasuke också P; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 14, 2004 Anmäl Share Skrivet september 14, 2004 Kakashi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inuyasha the half demon Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Jag tycker om sakura och hennes "inner sakura" som händer istort sett hela tiden. Och Den där ungen som är son son till den tredje hokagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Itatchi! han är klart den bästa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Och Den där ungen som är son son till den tredje hokagen. Konohamaru ;) ------------------------------------------------------- Har faktiskt några stycken favoritkaraktärer :P , de är: Rock Lee Uchiha Sasuke Hatake Kakashi Edit: Itachi Sasuke XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
R0bin Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Orochimaru!!! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Kakashi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paizuri Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Ero-sennin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 gissa en ledtråd är att det har med mitt namn att göra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 1: Rock Lee: varöfr? kolla hans figth mot Garaa, sedan kollar du på ep 100 2: Mite Gai helt klart, Hans leende och coola citat slår det mesta.^^ 3: mmm jag måste säga Shino, har är så jäkla häftig, I Hans figth mot Zaku, "Om du slåss mot mig så kommer du alldrig att kunna slåss igen" typ, glasklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Rock Lee lätt! Älskar hans snabbhet alltså! Fighten mot gaara ägde fett!! (Rock Lee måste få revanch!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Men vafan! Kakashi såklart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 sakura Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 sakura gillar inte henne så mycket.. tycker hon är lite för "Girlie" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 jaja, men det behövs i en del serier :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Kanske det gör ja :P.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 sen är hon rätt snyggt tecknad.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Kabuto, utan tvekan... Hans fight med Tsunade och Naruto var ju lätt en av de coolaste i animen. Det räckte med att röra vid Naruto för att stoppa hans hjärta... AEGD (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Men Naruto är ju grymmast, alltid glad o sprallig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Kabuto, utan tvekan... Hans fight med Tsunade och Naruto var ju lätt en av de coolaste i animen. Det räckte med att röra vid Naruto för att stoppa hans hjärta... AEGD (!) håller med dig utan tvekan :) kabuto är redigt mäktig och grymt gjord Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Min favorit i serien måste vara Kakashi eller Hinata. Kakashi för att han har så jädra skön personlighet. Och Hinata, jag vet inte varför men jag vill verkligen att hon ska få ihop det med Naruto. Och jag förstår alla som hatar Sakura, det är inte bara jag antar jag som blir trött på att höra "Sasuke-kun" varje gång hon kommer i bild. Dem borde ha gjort henne till en djupare karaktär för jämfört med Sasuke och Naruto så är hon en vatten pöl och dem är hav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg