steelaberg Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 kakashi är åxå grym men Hinata äger!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Min hjärna har klarnat något nu, sand tjejen e hon med solfläkten, sound tjejen är hon med klockorna som "frös" shikimaru... Just det, en till tråkig person, tjejen i rock lees lag, hon med vapenen. Ointressant... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DCzG Skrivet april 22, 2004 Anmäl Share Skrivet april 22, 2004 Jag har en fråga!! Vad betyder det röda tecknet i Garas panna??? Annars så e faktiskt Naruto grymmast! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Jag har en fråga!! Vad betyder det röda tecknet i Garas panna??? Annars så e faktiskt Naruto grymmast! Love, om du sett animen borde du veta det. Men det är vad det betyder i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 23, 2004 Anmäl Share Skrivet april 23, 2004 Min hjärna har klarnat något nu, sand tjejen e hon med solfläkten, sound tjejen är hon med klockorna som "frös" shikimaru... Just det, en till tråkig person, tjejen i rock lees lag, hon med vapenen. Ointressant... Sand tjejen = Temari Sound tjejen = Kin Tjejen i Lees lag = Ten ten Så nu var det fixat, hoppas du fattar? Det är inte så krångligt som det verkar förstår då. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gleby Skrivet april 24, 2004 Anmäl Share Skrivet april 24, 2004 Jag läste igenom alla sidor och såg inte Hyuuga Neji en enda gång Aww, kör till, han är lite trångsynt, men alla kunde ju förändras. Eller...? Jo, just det. Efter vad jag har hängt med på så är Gaaras kanji en beskrivning av kärlek, fast med inslag av "död" i en del av uttalet. Således översätter Kishimoto namnet som "I love death". Aehm, tror jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 En favorit är nog svårt att få fram, men att hitta vem man hatar mest i serien är inte svårt. Sakura ska dö. Långsamt och plågsamt. De får gärna dra ut på hennes blodiga dödsscen i 3-4 avsnitt, bara hon försvinner.. Dude! Chill out! Jag gillar henne inte heller men... Damm! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Inget fel i sakura, hon e ju rolig. Står där i varje strid och viftar med sitt lilla vapen, gör ingenting.... Döda henne långsamt. Hinata kan ersätta henne i laget, hon kan ju i alla falla paja chakratrådar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 En favorit är nog svårt att få fram, men att hitta vem man hatar mest i serien är inte svårt. Sakura ska dö. Långsamt och plågsamt. De får gärna dra ut på hennes blodiga dödsscen i 3-4 avsnitt, bara hon försvinner.. Inget fel i sakura, hon e ju rolig. Står där i varje strid och viftar med sitt lilla vapen, gör ingenting.... Döda henne långsamt. Hinata kan ersätta henne i laget, hon kan ju i alla falla paja chakratrådar... ojoj, jag annar Sakura mördare. Ta det lite lungt så tokig är hon inte att ha med tycker jag. Hennes temprament är det ju inget fel på det lyfter kanske stämmningen lite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Mina favoriter är Naruto när han använder sin röda chakar. Tsunade för sin tempramen och styrka. Sakura * Tenten* Kin Kemari Hinata* Ino* och specielt på ( * 6 slut låten ) ni som har set animen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Jag må inte vara vitt vandrad i Narutos karaktärsutbud men av det jag sett tycker jag Kakashi verkar rätt cool. Sålunda får han min "Favoritkaraktär från Naruto"-medalj. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Naruto Sasuke Kakashi Neji Lee Zaku Oricimaru Itachi och typ 10 till ;) tycker faktist att stort sätt alla i Nruto är gryma :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Magister Mizuki helt klart. Jag har ju haft äran att svensktexta hans dialoger. B) Kommer han aldrig mer tillbaka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Som vanligt kan jag inte bestämma mig vilken som är min favvo karaktär så det får bli: Itachi,Shino och Gaara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-matrim- Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Kakashi tätt följt av Jiraiya Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Säger Haku.. fast hon/ han inte är med.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Säger Tsunade och Tonton(e det namnet på hennes gris?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 8, 2004 Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Rock lee är ju överlägset grymmast, snacka om fighting spirit asså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Kakashi Itachi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 fan hinata äger ju! hon e så jävla cool! (min bild) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CromiC Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 jiraya e nog coolast.. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 11, 2004 Anmäl Share Skrivet september 11, 2004 Jag kan inte bestämma mig för en speciell favorit.Men mina fyra favoriter är Shino, Naruto, Sakura och Kakashi. Varför skrev jag såhär?!? Haku är ju min självklara favoritkaraktär. Huff, vad tänkte jag på egentligen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 hmm favoritkaraktär?... ja skulle nog säga sasuke, shikamaru och kakashi.. rock lee är ju asskön men ja gillar inte hans "fuzzy eyebrowns" ;) ..och HAKU... glömde nästan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 ok, visst är dom balla men Naruto är ändå coolast!!! UZUMAKI NARUTO !!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg