Kenzoku Skrivet september 27, 2009 Anmäl Share Skrivet september 27, 2009 Är nog bland de få som aldrig gillade Mysteriet på Greveholm. Yeah, I said it. Mina favoriter som barn var: [*:henqjfvx] Pelle Svanslös[*:henqjfvx] När karusellerna soverSen minns jag inga mer julkalendrar faktiskt. Dock såg jag repriser som Ture Sventon och Teskedsgumman. Me like. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet september 27, 2009 Anmäl Share Skrivet september 27, 2009 Mumintrollet var bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 27, 2009 Anmäl Share Skrivet september 27, 2009 Mumintrollet var bra. Speciellt delen då dom tog av sig maskerna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 27, 2009 Anmäl Share Skrivet september 27, 2009 Av någon anledning är jag intresserad av När Karusellerna Sover. Kanske är för att jag knappt minns något av den. Bara när kaninen i en sån där slutet-på-avsnittet-extragrej tejpade femkronor under fötterna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet september 28, 2009 Anmäl Share Skrivet september 28, 2009 ...bara när kaninen i en sån där slutet-på-avsnittet-extragrej tejpade femkronor under fötterna... Åh, du tror inte man blev inspirerad då eller?! <3 Gillade Claes Malmbergs roll i filmen också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg