Safaia Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 jo det är så här att jag skulle vilja skriva ett manus till en manga som någon annan sedan tecknar. jag har ett antal ideer på historier varav de kortaste kommer bli ungefär 10-11 kapitel. men helst av allt så skulle jag vilja göra en längre manga, alltså manuset till en. om någon är lite intresserad så svara så får ni veta mer om vilka ideer jag har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Tja jag gör en serie som heter Saints God typ 20-23 Rit block lång! skriv tillbkaka eller msn,a Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemanga Skrivet mars 9, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2008 ja har ritaat en del manga som ja e på väg att lägga ut på min hemsida kolla om du tycker de e tillräkligt bra ritade vätja XD http://swemanga.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet juni 1, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2008 Rätt så bra ju bättre en mig... själv är jag bara 13 år :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SantaGo Skrivet augusti 24, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2008 Swemanga, grymt ju! Keep up the good work :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg