Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: How to Draw Manga box + Female characters

Kokaka
 Share

Rekommenderade inlägg

Säljer nu min fina How to Draw Manga box med böckerna: How To Draw Manga Getting Started, How To Draw Manga Volume 1 och How To Draw Anime & Game Characters Volume 1 eftersom jag på grund av böckerna har utökat mina ritkunskaper så att böckerna är överflödiga vill jag nu passa över kunskapen till någon annan.

Utöver det som finns i orginalboxen skickar jag även med How to draw Female characters vilket också den får plats i boxen, så allt kommer i ett väldigt smidigt format.

Priset för detta är 499kr vilket är ca halva priset och kan skickas till hela Sverige om köparen betalar frakten, annars finns sakerna att hämta i Östersund och omnejd.

Kan även skicka med boken "Så tecknar du Dragonball Z" för alla er DBZ nörds B) och då blir priser 569kr

ALLA böcker är i nyskick utan någon som helst repa eller skråma och till och med boxen är i samma format. Boxen är förövrigt ett specialutgåva vilken är mycket svår att få tag på i Sverige.

För mer information se länkarna:

http://www.bokus.com/b/9781593960728.ht ... rch_result BOX

http://www.bokus.com/b/9784766111460.html Female

Om ni är intresserade eller har några frågor kan ni nå mig på min

mobil: 0730887927 eller på min mail: Mickeibiza@hotmail.com

dsc02426hc2.th.jpg

dsc02427za9.th.jpg

dsc02428uj6.th.jpg

dsc02432wx9.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter