Creda Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Har lite grejor jag skulle vilja bli av med, säljes billigt. Köparen betalar frakt, alternativt finns grejorna att hämta i Linköping. Anime: Angelic Layer DVD-box + de 2 första dvderna 150 kr Inuyasha Limited Edition Box (Avsnitt 1-9) 100 kr Orphen Vol 1 50 kr Tenchi Forever 50 kr Real Bout Highschool 4 DVDer (hela serien) 225 kr Oh My goddess! OAV 2 DVDer (hela serien) 100 kr Mobile Suit Gundam Seed vol 1 50 kr Manga (Svensk): Ranma 1/2 Vol 1-9 150 kr Tokyo Mew Mew Vol 1 25 kr Dragonball Vol 1-4 40 kr Manga Mania Nr 1 2003 till 2 2005 (16st) 250 kr Time Stranger Kyoko Vol 1-2 40 kr D.N. Angel Vol 1-8 120 kr Manga (Engelsk): A.I. Love You Vol 1 50 kr Marmalade Boy Vol 1-8 (Alla) 300 kr Spel: Sega Mega Drive (utan låda) 150 kr GURPS for Dummies + Character Creation 100 kr Carboard Heroes - Castles 50 kr Codex - Ogre Kingdoms, High Elves, Lizardmen och Dark Elves 50 kr/st Warhammer Rulebook (hardcover) 70 kr Warmachine Prime 70 kr Witch Trial 50 kr Frag: Fire Zone (exp) 15 kr/st Snits (oöppnat) 100 kr X-Bugs (oöppnat) 100 kr Warhammer: Magic-box 100 kr Hör av er om ni är intresserade på Chrisse86@gmail.com om ni köper flera saker kan det tänkas att ni får lite rabatt B) /Christian "Uppdaterat" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Tjing på Hitomi. Skickar mail. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Tjing på Hitomi. Skickar mail. hate you! >:) bah! kan inte vi köra sten sax påse om saken? jag vill ha Oh My goddess! OAV 2 DVDer (hela serien) 100 kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 21, 2007 Anmäl Share Skrivet november 21, 2007 Hitomi pryder numera vardagsrummet. Snabb affär, trevlig säljare, toppskick. Köp köp köp~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 21, 2007 Anmäl Share Skrivet november 21, 2007 Hitomi pryder numera vardagsrummet. Snabb affär, trevlig säljare, toppskick. Köp köp köp~ Jag mejlade om flera saker, han hörde inte av sig :( Men grattis till prydnaden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Creda Skrivet november 25, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 25, 2007 Hej dengo, du får ursäkta. Trodde inte du var intresserad eftersom jag inte fick något svar från dig när jag svarade på ditt mail. Antagligen blev det något strul och du fick inte mitt mail. Har skickat igen. /Christian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 25, 2007 Anmäl Share Skrivet november 25, 2007 Hej dengo, du får ursäkta. Trodde inte du var intresserad eftersom jag inte fick något svar från dig när jag svarade på ditt mail. Antagligen blev det något strul och du fick inte mitt mail. Har skickat igen. /Christian och jag har svarat nyaa~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet november 30, 2007 Anmäl Share Skrivet november 30, 2007 Angelic Layer DVD-box + de 2 första dvderna 150 kr Inuyasha Limited Edition Box (Avsnitt 1-9) 100 kr Det är jag intresserad av, Sayo.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Creda Skrivet december 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 Hej, de finns kvar. Bara att höra av sig på mailen. Jag tittar inte in här speciellt ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Creda Skrivet januari 17, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2008 Har uppdaterat om saker som blivit sålda och ändrat lite priser. Ni som är intresserade hör av er. Vill ni ha mycket saker kan vi säker fixa en mängdrabatt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 17, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2008 hmmm,jag är rätt intresserad av Chobits staty..men måste spara till stuffsen jag ska köpa på Aya någon dag...Nåväll, jag får hoppas att den finns kvar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
itsalieitsaliteitsalie Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Manga mania is mine! om jag får svar.. han svarade med ett "dom finns kvar" igår men inget mer sen när jag skrev tillbaks : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Creda Skrivet januari 26, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Har svarat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Creda Skrivet mars 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 Har ändrat lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg