Sceleris Skrivet november 18, 2007 Anmäl Share Skrivet november 18, 2007 Om det gäller att hitta karaktärer som är annorlunda utformade men ändå attraktiva, så får jag nog säga Balsa och, i mindre mån, Motoko Kusanagi, och då är det ju inte ens tal om särskilt egenartade stilar där heller. Jag tror det är väldigt svårt att göra något unikt men vackert, just för att vad som är vackert ofta måste vara bekant. Det är nog lättare att göra annorlunda och söta figurer, vilket just är vad animé mest har att erbjuda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet november 18, 2007 Anmäl Share Skrivet november 18, 2007 Den första jag kom att tänka på var Quon från Rahxephon Oroligt söt, ganska oskylldig men samtidigt väldigt mörk. Lägg till en underbar voiceacting, speciellt sångmässigt... Får mig att smälta totalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2007 Om det gäller att hitta karaktärer som är annorlunda utformade men ändå attraktiva, så får jag nog säga Balsa och, i mindre mån, Motoko Kusanagi, och då är det ju inte ens tal om särskilt egenartade stilar där heller. Jag tror det är väldigt svårt att göra något unikt men vackert, just för att vad som är vackert ofta måste vara bekant. Det är nog lättare att göra annorlunda och söta figurer, vilket just är vad animé mest har att erbjuda. Ah, men det är det svåra som gör det hela utmanande! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 24, 2007 Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 Real från Ergo Proxy w0rd! Kunde inte ha sagt det bättre själv, Real is the Real winner! Eller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 nej nej och nej. Gör om gör rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 24, 2007 Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 nej nej och nej. Gör om gör rätt! Vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2007 nej nej och nej. Gör om gör rätt! Vad? {/quote] I repeat: redo and do it right! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet november 26, 2007 Anmäl Share Skrivet november 26, 2007 Kolla in min bild och försök att inte tycka det samma :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 26, 2007 Anmäl Share Skrivet november 26, 2007 Kolla in min bild och försök att inte tycka det samma :P Läs det första inlägget i tråden och fundera på om Haruhi verkligen passar in i vad som efterfrågas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zarkan Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Gun Frontier är det första jag kom att tänka på, när det gäller annorlunda ritade karaktärer. Vackra, å andra sidan, det vetefan. Jag personligen tycker de är fula som stryk och övergav serien på grund av det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Systrar i Minami-ke när man får se närbilder på deras ansikten typ: En sak som jag ser nu är att japanska tjejer/kvinnor har v-formade hakor tx: Här ser jag minst 5 st som har det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 En sak som jag ser nu är att japanska tjejer/kvinnor har v-formade hakor tx: Här ser jag minst 5 st som har det. ja visst är det läckert! :D De får våra västerländska töser att se ganska buffliga och grova ut i jämförelse. Säg aldrig det så de kan höra dock. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiere Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 hahah sött :D Ja du har så rätt Haruhi har väll inget "speciellt" utseende så men ändå vacker! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 HA!!!! Fel syster B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Faktist Chiaki, den hetaste. Loli. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lilium Skrivet november 30, 2007 Anmäl Share Skrivet november 30, 2007 Real från Ergo Proxy Rätt svarat! Herrn vinner en skeppslast kanelbullar samt ett glas mjölk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 hahahaha skitbra. 10 poäng till erke. och löneavdrag för kalkerande lata animatörer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Dom här två tycker jag är ganska sexiga: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 känns mycket här hamnat offtopic :s Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 känns mycket här hamnat offtopic :s Vad förväntade du dig? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 känns mycket här hamnat offtopic :s Vad förväntade du dig? :) HYFS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Vacker =/= Söt Vacker =/= Sexig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Belldandy står högt i kurs både när det gäller personlighet och utseende. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 känns mycket här hamnat offtopic :s Vad förväntade du dig? :) HYFS Då är du på fel forum, tösen. ;) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg