Hoppa till innehåll
Anime.se

Efterlysning: Vackraste karaktären

dengo
 Share

Rekommenderade inlägg

Om det gäller att hitta karaktärer som är annorlunda utformade men ändå attraktiva, så får jag nog säga Balsa och, i mindre mån, Motoko Kusanagi, och då är det ju inte ens tal om särskilt egenartade stilar där heller. Jag tror det är väldigt svårt att göra något unikt men vackert, just för att vad som är vackert ofta måste vara bekant. Det är nog lättare att göra annorlunda och söta figurer, vilket just är vad animé mest har att erbjuda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det gäller att hitta karaktärer som är annorlunda utformade men ändå attraktiva, så får jag nog säga Balsa och, i mindre mån, Motoko Kusanagi, och då är det ju inte ens tal om särskilt egenartade stilar där heller. Jag tror det är väldigt svårt att göra något unikt men vackert, just för att vad som är vackert ofta måste vara bekant. Det är nog lättare att göra annorlunda och söta figurer, vilket just är vad animé mest har att erbjuda.

Ah, men det är det svåra som gör det hela utmanande! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak som jag ser nu är att japanska tjejer/kvinnor har v-formade hakor tx:

t_cKIEKtWnO.gif

Här ser jag minst 5 st som har det.

ja visst är det läckert! :D

De får våra västerländska töser att se ganska buffliga och grova ut i jämförelse.

Säg aldrig det så de kan höra dock. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 weeks later...