Rio4you Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Kompletta Serier: Cowboy Bebop Box madman utgåvan med The Movie (Action) 1500:- X Limited Edition med Box (Action/Drama) 2000:- med 2st original soundtracks Record of Lodoss War och Record of Lodoss War - Chronicles of the Heroic Knight (Action) Säljer dom här ihop 1300:- Jubei Chan the ninja girl Complet (Comedi) 500:- Texhnolyze usa utgåvan med dom blinkande musmattorna (Drama) 1100:- Ninja Scrolls The Series (Action) 300:- Allt är top of the line, dvderna är väl omhändertagana bilder finnes. Skriv om ni Hittar nåt ni vill ha. Betalning: Lättast är väl att vid köp hämta Filmerna i Göteborg, Majorna där jag bor. Annars sätts pengarna in på mitt konto och sen skickar jag sakerna hem till köparen. Hade bifogat bild om jag fattat hur man gör ;) Tack för er Tid //Tommy Svensson Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 2, 2007 Anmäl Share Skrivet december 2, 2007 X Limited Edition med Box (Action/Drama) 2000:- med 2st original soundtracks Haha lol, bjuder 700 om det är USA utgåvan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg