grunt Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Håller på och pillrar med en egen liten serie. Förvänta er inga storslagna bilder för jag kan inte säga att jag är allt för bra på att teckna, hyfsad kanske men inte mer. Titeln lyder iallafall black sun, som vilket kanske skall ändras till dark sun, beroende på om jag tycker det låter tuffare ;). Serien är en mörk mystisk fantasy saga om en ung magiker vid namn Daylen som ger sig in på något som visar sig vara alldeles för stort för honom. Sidor kommer när de är klara och under tiden kommer här nu en skiss på hur daylen, förmodligen kommer att se ut. Det är möjligt att han kanske får bli lite yngre .... Efter mustaschmannens råd följer jag.... http://img78.photobucket.com/albums/v32 ... racter.jpg En annan skiss på en viktig karaktär vid namn adaj http://img78.photobucket.com/albums/v32 ... g/Adaj.jpg En till skiss, väldigt snabbt gjord, inte särskilt bra men den visar i alla fall vad det är för sprts person... http://img78.photobucket.com/albums/v32 ... Keldor.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 GAH, hur får jag det att funka!!! Jag är amatör, hjälp mig någon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Det går inte att länka till bilder direkt från din dator utan du måste lägga upp bilderna på nätet först och sedan länka dem därifrån. Gå in på t.ex. www.photobucket.com och registrera dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Här kommer den, den första sidan! Jag vill gärna ha lite feeback. Tecknandet är inte världsklass men det funkar ganska bra... http://img78.photobucket.com/albums/v32 ... rame_1.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Gillar den.. solen kunde dock varit bättre.. För övrigt väldigt skön stil på serien.. Bra tecknat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Tycker solen var helt okej. :) ' ska också lägga ut lite när jag fixat nya drivrutiner till skannern. "Keep up the good work" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Riktig finfin serie.Hoppas det kommer fler sidor verkar bra. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Poetiskt och fint. Påminner mig om Fable. Hursomhelst, gillar den och vill gärna se mera. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 håller fullständigt med! Den här serien hoppas jag kunna bli en av mina favoriter. Gillar den där solen ruskit mycket! hmm . . . synd att man inte kan ändra sin tråd om det är en Omröstings Tråd . . . då skulle jag helt klart lagt till Black Sun i Top 5 listan. karnse nån moderator skulle kunna tänka sig att lägga till några sidor på Anime.se Top 5? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Kan bli intressant. Dock några små grammatiska tveksamheter som bör fixas :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 HAHA ja gillar ditt sätt och teckna mycket bra jobbat med den serien gillar solen lite mysko i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Vill gärna se mera! Ser mycket bra ut :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg