Orrin Skrivet juni 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2008 Kei var väl med i första säsongen? För jag trodde att hennes story sammanflätades med Hirono/Miyako =o Detta ska dock inte vara en del av Keis historia i spelet utan en del av Miyakos, Keis ska komma efter den. Har inte spelat spelen själv så det är svårt för mig att svara med säkerhet, animen kanske nöjer sig med detta och hoppar direkt på dom två sista kapitlen. Ska allafall sätta igång med ef spelet ikväll eller imorgon så får jag återkomma med ett säkrare svar senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 Nu var det bestämt att det ska komma en uppföljare på ef animen med namnet ef - a tale of melodies. oh you make me a happy puppy! hoppas fasen att dom gör det bra nu och inte shabblar bort det bara för att den kommer sälja på första seriens framgång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 Kei var väl med i första säsongen? För jag trodde att hennes story sammanflätades med Hirono/Miyako =o Detta ska dock inte vara en del av Keis historia i spelet utan en del av Miyakos, Keis ska komma efter den. Har inte spelat spelen själv så det är svårt för mig att svara med säkerhet, animen kanske nöjer sig med detta och hoppar direkt på dom två sista kapitlen. Okej, det är väl det mest troliga :) Fast riktigt nice med en uppföljare! Om det är Shaft så lär dem inte sabba det :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 Nu har den nya serien fått en hemsida, finns bland annat en trailer att se där. http://www.ef-melo.com/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 28, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2008 Såg grymt snyggt ut och jag gillar låten som spelas också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 6, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2008 Såg grymt snyggt ut och jag gillar låten som spelas också. Jag också, väldigt vacker. Tycker dock att öppningslåten i Latter Tale, Emotional Flutter, är snäppet bättre. Inte för att jag tror att de ska ha ett endast instrumentalt intro men ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet augusti 17, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2008 Sett första avsnittet och prologen. Ser lovande ut. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet september 8, 2008 Anmäl Share Skrivet september 8, 2008 Sett på avsnitt 11 nu, (ser segt me know) SPOILER Blev tårögd när Chihiro och Renji gjorde slut. D: Så ser vi till att inte spoila folk /flaskis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Louise-sama Skrivet oktober 9, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2008 1 Första avsnittet tycker jag följer samma stil som tales of memories och eftersom det var bland de första bra animen jag såg på när jag kommit på att det faktiskt fanns annat än naruto och bleach så kan jag inte vara annat än nöjd med att den håller samma stil, hoppas det utvecklas till en lika gripande historia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet oktober 30, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2008 Sett på avsnitt 11 nu, (ser segt me know)SPOILER Blev tårögd när Chihiro och Renji gjorde slut. D: Så ser vi till att inte spoila folk /flaskis spoiler Blev tårögd när dem kysstes. Vackert och sorgligt samtidigt för att man visste att hon skulle glömma allt sen. D': Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg