Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Ja jag vet att jag är ny på forumet och att posta en säljtråd direkt må verka suspekt men om ni undrar något, vill ha mer bilder eller något sånt så är det bara att säga till. Ni hittar mig på www.animanga.se med samma namn men hoppas kunna spendera mer tid här också. Angelic layer vol.1 + box R4 100min Love hina vol.1-6 R4 625min Rurouni kenshin vol.14-18 R4 525min (vol.15-18 är en helt ny säsong) Urusei yatsura movie 3,6 R2 ca.160min Spirited away (F.D hyrfilm, dock med 2st skivor) R2 min.121 Bleach vol.1 R1 100min Pris: 649kr inklusive frakt. (Nypris ca 2200kr) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 2, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2007 Jag har satt ett fast pris nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet november 16, 2007 Anmäl Share Skrivet november 16, 2007 Jag är väldigt intresserad. Jag ska bara titta över min ekonomi, tror du att du kan kolla med posten vad det kommer att sluta på?, skulle gissa på 150:- kr i frakt, men är inte säker. Http://alindholm.wordpress.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2007 Jag är väldigt intresserad. Jag ska bara titta över min ekonomi, tror du att du kan kolla med posten vad det kommer att sluta på?, skulle gissa på 150:- kr i frakt, men är inte säker. Http://alindholm.wordpress.com PM får du gratis iaf ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Kan även sälja separat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg