Mikos_swe Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Jag som så många andra har länge väntat på Prereleasen av Crysis-demot. Det släpptes den 26:e och kan med gott samvete kalla sig det snyggaste datorspelet någonsin. Höga prestandakrav för den som vill MAXA spelet. Tanka det och säg vad ni tycker! Om ni redan testat det, vad tyckte ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 S-N-Y-G-G-T Men det är allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet oktober 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Man måste ju berömma spelets AI dessutom :D Aldrig sett liknande! Möjligvis i Far Cry eller Fear. Blev dock lite besviken på att spelet är ganska simpelt. HPn laddas upp av sig självt och därför behövs inte Energypacks. Dräkten är oövervinlig dessutom så blir man beskjuten e det bara att dra på Stealth och springa där ifrån. Gillar dock spelet fortfarande, för man kan springa omkring på samma ställe i spelet o göra 1000 saker. T.ex spränga sönder grejjer, ha sönder träd osv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Det är extremt snyggt fast att jag bara kör på medium. Jag väntar på att Nvidia ska släppa en ny uppdatering som möjlighetgör fullt stöd för Crysis. Jag har läst att man kan köra Crysis på högsta grafik inställningen (Very Hight) i XP genom att göra så som det står i denna guide. http://www.crysis-online.com/forum/inde ... ic=11837.0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Testade spelet men stängde av efter ca 15 min. Kändes verkligen som en besvikelse då det inte levererade något nytt förutom grafiken(och den kommer inte hålla i sig länge med tanke på hur snabbt utvecklingen går). Det här är ett bevis på att grafik inte är allt i ett spel(Half-life 2 är så mycket bättre). Noteras att Far Cry var bättre på sin tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet oktober 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Timotei har en rätt bra poäng iof. Det där med att spelutvecklingen pågår oavbrutet är sant, och Far Cry 2 med den hela versionen av nya Cryengine kommer troligtvis krossa Crysis på de flesta möjliga sätt. Far Cry 1, och HL2 är ju numera ganska "gamla" i spelvärlden om du utgår från de spel som släpps nu, men grafiken håller definitivt fortfarande, samt den AI-nivån som ingår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 31, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Jag tycker väll att det är helt ok, visst det är sjukt snyggt när man kör med allt på max. Men första gången jag körde igenom det tyckte jag väll inte att det var någon speciell höjdare och tvivlade ens på om jag skulle köpa det. Men sedan körde jag igenom det en gång till och upptäckte vad kreativ man kan vara :D . Så nu lär det bli ett köp, men är dock faktiskt ganska besviken då jag hade hoppats på så mycket mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikos_swe Skrivet oktober 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2007 Jag gjorde misstaget att spela med V-Sync aktiverat :P Förstörde känslan, men kompencerade det hela genom att spela om allting 3-4 ggr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg