LizZiGicLae Skrivet december 7, 2007 Anmäl Share Skrivet december 7, 2007 Det var bara det att det applåderades lite för mycket. Det hade räkt om alla bara applåderade när Nobuo Uematsu och Arnie Roth namn visades. Men nu var det ju ändå inte bara de som såg till att konserten blev av och att allting fungerade. Alla skall ha sin del av kakan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 Kanonkonsert. Men jag är faktiskt lite trött på att det enda som någonsin spelas från fyran och femman är Kärlekstemat och Dear Friends. Jag menar, det finns suveräna låtar från de spelen, men det är bara de där två som upprepas. Som gammal FF-nörd hade jag gärna hört typ Golbeza's tema, eller varför inte öppningssekvensen till femman? Den är ju asabra. Det är det enda som var lite synd. Min favorit var givetvis blandningsstycket, när man fick höra ordentligt Imperiets tema från tvåan. Det var äcklobra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 9, 2007 Anmäl Share Skrivet december 9, 2007 Själv skulle jag uppskatta om de lät sjuan gå lite mer åt sidan nu då många av låtarna därifrån är ganska utnötta nu. Dock trevligt att de hade med så många låtar från åttan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 var det nån som lyckades köpa en cd av musiken? var helt slut när vi kom fram. :P hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Jag köpte på direkten en CD, en tröja och en poster. Postern blev dock förstörd på resan hem. (Och den kostade ju 100kr!!) Fick skivan signerad av Nobou Uematsu, yay. Men vill du köpa den så går den nu att köpa via Amazon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Jag köpte på direkten en CD, en tröja och en poster. Postern blev dock förstörd på resan hem. (Och den kostade ju 100kr!!) Fick skivan signerad av Nobou Uematsu, yay. Men vill du köpa den så går den nu att köpa via Amazon. din svindlare. XD skulle fan laminera den o sätta på väggen hemma. :P Har dock inga stålar. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Jag köpte på direkten en CD, - - - Fick skivan signerad av Nobou Uematsu, yay. Men vill du köpa den så går den nu att köpa via Amazon. Köpte du den för att ha ett signerat ex själv, eller för pengarna du kan få för den på eBay? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 10, 2007 Anmäl Share Skrivet december 10, 2007 Jag köpte på direkten en CD, - - - Fick skivan signerad av Nobou Uematsu, yay. Men vill du köpa den så går den nu att köpa via Amazon. Köpte du den för att ha ett signerat ex själv, eller för pengarna du kan få för den på eBay? för att sälja låter det som. >< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 11, 2007 Anmäl Share Skrivet december 11, 2007 Jag tror inte han säljer sitt ex, jag tror han menar att skivan går att få tag på amazon. För de som bommade att köpa den på konserten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 11, 2007 Anmäl Share Skrivet december 11, 2007 Jag tror inte han säljer sitt ex, jag tror han menar att skivan går att få tag på amazon. För de som bommade att köpa den på konserten. Precis. :P Jag är trots allt en nörd, ett sånt här samlarobjekt kan jag inte släppa så lätt! (Men kanske mitt exemplar av Final Fantasy VII som också är signerat av Nobou... näää) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg