GamaBunta Skrivet december 3, 2007 Anmäl Share Skrivet december 3, 2007 argh! ha r¨d eller inte ha råd......OM jag ser den, ingen som har ett golv att låna? jag har golv överallt. ;) hehe fan imorgon är det fan time!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Biljetten såld. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Jag har en biljett över till konserten. 500 pix. Kan hämtas precis före konserten. Ring på telefon 070-468 8762. Ugh, om jag bara hade pengarna! :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Ska bli äg ikväll!!!!! <3333!!!eLvA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Idag smäller det. Åker snart upp till Sthlm. Tror att hela tillställningen kommer bli något utöver det vanliga och något man kommer bära med sig länge framöver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Idag smäller det. Åker snart upp till Sthlm. Tror att hela tillställningen kommer bli något utöver det vanliga och något man kommer bära med sig länge framöver. Jag hatar er alla så innerligt just nu att jag nästan svär högt på jobbet...denna vecka kommer det bli många ip bans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Är det bara jag som inte vill gå på den där konserten? avathar: Vi kan mötas utanför konserthuset och skicka väldresserade, kampsportstränade, muterade illrar på alla anime.se:are. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 ...denna vecka kommer det bli många ip bans. Oh teh horror! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Är det bara jag som inte vill gå på den där konserten? avathar: Vi kan mötas utanför konserthuset och skicka väldresserade, kampsportstränade, muterade illrar på alla anime.se:are. det låter som en kul ide, ta med illrarna du så tar jag med mig anime.se :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Konserten var superb! Bäst var helt klart Liberi Fatali och To Zanarkand...fick rysningar när de spelades ;). Saknade däremot Your are not Alone från FF IX. Och herre gud vilket jubel det blev när Nobuo Uematsu kom upp på scenen, man tappade nästan hörseln :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Det var helt crazy. Enda låten jag kunde minnas att jag hört tidigare var To Zanarkand. Annars har man bara sett delar av FF7 spelas hos en vän. (Final Fantasy the spirits within och FF7 Advent Children har jag även sett.) Det var riktigt mysigt och bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Grymt bra. :P Värt vartenda öra. :) Tur att man filma o fota det mesta. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 Det var otroligt bra. Jag tyckte om allt men de låtar som jag tänkte mest på efter kvällens slut var Memoro de la Stono - Distant Worlds och operan. Fruktansvärt mäktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Håller med föregående talare. Det var en helt oerhört mäktig upplevelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 oh! vad man önskar att man kunde ha varit där! Tror verkligen jag har valt fel jul att tillbringa i utlandet! Får rysningar bara av att höra er berätta, försöker att föreställa mig det... mys! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 oh! vad man önskar att man kunde ha varit där! Tror verkligen jag har valt fel jul att tillbringa i utlandet! Får rysningar bara av att höra er berätta, försöker att föreställa mig det... mys! :D kan ju kolla in detta klipp på låten dom avsluta allt med. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 åh! Helt unerbart! Vilken bra effekt det blir med filmen som rullar i bakgrunden! Måste varit en sjukt stor upplevelse för er som var där! *myser* Blir till att få föräldrarna till att ta me mitt playstation ner hit till egypten! =) hihi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 var grymt coolt faktiskt. :) hade jävligt bra platser med. :P Denna filmade jag med min mobil. Bilden är ju inte den bästa XD men ljudet är bättre... :) filmade dessutom dom stående ovationerna o allt när det var slut. Folk stod och applådera gott över 5 min... helt galet. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 ok... finns nog bara ett par svar på det =) maffigt och *lite avundsjuk* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Terra's Theme var också suveränt! ...synd bara att den applåderades sönder :( . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Terra's Theme var också suveränt! ...synd bara att den applåderades sönder :( . Ja, det var lite trist. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Kan förstå om man kände missnöje med applåderna, men själv tycker jag att de bidrog med någon slags schysst stämning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Jag klagar inte. Tycker dom kom vid rätt tillfällen. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Det var bara det att det applåderades lite för mycket. Det hade räkt om alla bara applåderade när Nobuo Uematsu och Arnie Roth namn visades. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 6, 2007 Anmäl Share Skrivet december 6, 2007 Det var bara det att det applåderades lite för mycket. Det hade räkt om alla bara applåderade när Nobuo Uematsu och Arnie Roth namn visades. Word up dawg (och Square Enix). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg