My Skrivet april 24, 2009 Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 Den blev nedlagd pga dålig försäljning. ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nobu Skrivet april 24, 2009 Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 Vad synd ;) Får väl köpa 3 och 4 på engelska då >__ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel_3436 Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 maaw!! kommer det ut i manga? awesome!! måste läsa... såklart spelat alla spelen, en manga hade suttit fint! OT: det tredje spelet kommer väl ut snart? är det bara jag som har fått för mig att det redan är ute i Japan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 Daniel_3436, tyvärr är det en gammal tråd du har svarat på, så infon i huvudinlägget är lite inaktuell. Serien kom ut med 2 delar av 4, sedan lades den ner. Jag har sett den säljas lite här och var i butiker som troligtvis har köpt in den billigt från restlagret, men i övrigt har jag inte sett den på så många ställen. SF-bokhandeln säljer den fortfarande om du ändå vill ha de 2 utgivna delarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet mars 10, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2010 Va! Säljs den fortfarande? Jag trodde att man bara kunde köpa den i livsmedelsbutiker under en kort tid när den precis kommit ut. På något annat ställe har jag inte sett den säljas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel_3436 Skrivet mars 10, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2010 Oops :D My bad... Tack för info!! Måste hitta den... :D:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 11, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2010 Anonym2: Ja, lite här och var finns den att finna om man håller ögonen öppna. Och på sfbok vet jag att den finns inne i alla 3 butikerna. Daniel_3436: ingen fara. Hoppas att du hittar den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg