Negi Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Kastar en Phoenix down på den här. City Hunter: Villket uttryck är ett signum för serien (och Ryo för den delen)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 MOKKORI MOKKORI! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 MOKKORI MOKKORI! Ping pong! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Vi fortsätter med Akira Kamiya-temat: Vad är Shuutarou Mendou (från Urusei Yatsura) mest rädd för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Samma röstskådis som Ryo om jag inte missminner. Har dock ingen aning vad han är rädd för :/ Synd att jag inte kan denna, hade en till City Hunter fråga som faktiskt är ganska intressant (tyck synd om mig). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Ledtråd: Jag tycker det är sannolikt att Shuutaro Mendou har fått stå som modell för Seto no Hanayome:s rikemansson Kai Mikawa -- med vissa ändringar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Få se nu om min källa stämmer. Shuutaro Mendou är mest rädd för trånga mörka utrymmen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Korrektamundo! Mendou har cellskräck, Kai (i Seto no Hanayome) har torgskräck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 4, 2008 Anmäl Share Skrivet april 4, 2008 Ah! My Goddess: Vad heter skolan Keiichi går på? Kanske är för lätt men vi får väl se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 M-men din andra City Hunter-fråga då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 Ah! My Goddess: Vad heter skolan Keiichi går på? Något i stil med Nekomis Tekniska Högskola? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 Ah! My Goddess: Vad heter skolan Keiichi går på? Något i stil med Nekomis Tekniska Högskola? damn. du hann först. :) Nekomi institute of technology heter den i den engelska textningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 M-men din andra City Hunter-fråga då? Den glömde jag bort, kom dock på den ganska snart efteråt. Ställer den efter att jag svarat rätt på Eikkus nya fråga *självsäker*. Ah! My Goddess: Vad heter skolan Keiichi går på? Något i stil med Nekomis Tekniska Högskola? Ja, på ren svenska. Rätt alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 Hokuto no ken: Hur många söner adopterade Ryuken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 8 :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 Båda är fel, men kan säga att det ligger där emellan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 5? Ligger bra mittemellan iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 fel. Bara 4, 6 och 7 kvar att gissa på nu. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 4 tror jag det blir då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Bröderna heter Raoh, Toki, Jagi och Kenshiro, bollen är din Boda! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Rick hunter heter han i den amerikanska utgåvan men vad heter han i den japanska utgåvan av Macross/Robotech Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Hikaru Ichijou för tusan bullar. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 hehe jag visste att du skulle ta den ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2008 Anmäl Share Skrivet april 6, 2008 Okej, här är en fråga... Michelles favoritförfattare är J.K. Rowling. Maggies favoritförfattare är Ernest Hemingway. Vem är Anitas favoritförfattare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg