flaskis Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Yupp, så rätt som det kan bli ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Vad kallas rymdskeppen som attackerar jorden i G-On Riders? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 27, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2007 Bara chansar på något jag kom över för ett tag sen, fancy beasts? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Bara chansar på något jag kom över för ett tag sen, fancy beasts? :> Det är rätt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Vilken karaktär från higurashi är tagen från en type-moon serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Rumiko Chie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Ah, det är korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Och Vad heter huvudrollen i Naruto? Seriöst, kunde inte komma på en bra fråga just nu. Du får hitta på en roligare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Um, huvudpersonen är det du menar? Junko Takeuchi - Naruto eller jag har fått detta helt fel nu? Äsch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Naruto...kanske ;) . Edit: Timotei han före >:) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 Um, huvudpersonen är det du menar? Junko Takeuchi - Naruto eller jag har fått detta helt fel nu? Äsch. Ja, ville få det så snabbt och okrångligt som möjligt, jag failade något så simpelt. =P Din tur igen att ställa en fråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Med vilket bröd vann Azuma Monaco Cup? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Var det inte det mikrougnsbakade brödet? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 nej nej nej det var kringlan som han både friterade och bakede i ungen med en touch av Rå socker ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Ge mig ett namn på brödet! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Ja-pan #61: Taima Bread Donut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Ja-pan #61: Taima Bread Donut Damn you, human thats faster at using wikipedia than me! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Korrekt, om jag inte har gått och blivit senil dvs. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 hade jag rätt!? :) Vad heter TV-spelet i Hunter x Hunter som bara kan spelas av människor med kraften att använda nen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Greed Island? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Greed Island? Rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Vad tror Kana att Fujioka är för något? (Minami Ke) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Banchou, en slags gängledare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Yes, korrekt. En tråkig sak med den här tråden är att många av frågorna hittas lätt genom wiki eller ann(Jag säger inte att alla kollar upp information men jag brukar kolla upp innan jag ska ställa en ny fråga ifall det är lätt och hitta dock). Men det är kul att tråden flyter på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Tar inte en allt för svår då jag inte kommer på någon bättre. Vad för namn säger Quon till Kamina första gången dom träffas? RahXephon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg