Anonym2 Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Folkrepubliken Kina är region 6 (utom Hongkong och Macau som jag tror är region 3). Republiken Kina är region 3. Vet inte vilket Kina du menade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 hm, tänkte köpa lite anime från amazon men kan dom verkligen gå för 40kr? massa limited boxar som "nya" som går för 3~ dollar inkl. frakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 hm, tänkte köpa lite anime från amazon men kan dom verkligen gå för 40kr? massa limited boxar som "nya" som går för 3~ dollar inkl. frakt. Allting blir så mycket lättare om du bifogar en länk med ditt inlägg =D För övrigt är Amazon en väldigt legitim affär, så säger de att de kränger grejer för trettio spänn så stämmer det nog. (Fast 3 dollar inkl. frakt är lite billigt, säker på att frakten är inräknad?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 http://www.amazon.com/hack-SIGN-Uncover ... 091&sr=8-5 jo frakten är inräknad, stod det iaf om jag nu fattade rätt ;x. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 11, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 ah, ber om ursäkt. http://www.amazon.com/hack-SIGN-Uncover ... 091&sr=8-5 jo frakten är inräknad, stod det iaf om jag nu fattade rätt ;x. Det där är inte från Amazon i sig. Det är genom privatpersoner och typ "privatbutiker" (som, jag tror, ofta inte skickar utanför USA). Jämför sidlayouten mellan Amazons lagerprodukter och "begagnat"-grejer så ser du skillnaden. http://www.amazon.com/dp/B0000C2IW8/ http://www.amazon.com/dp/B00003CXBK/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Var kan man hitta Hajime no Ippo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Votkrath Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Någon som vet var jag kan hitta den Amerikanska versionen av Black Lagoon boxen som tar emot betalning via faktura? (dvs. den här: http://www.axelmusic.com/productDetails/704400083181) Hittat den på ett fåtal sajter (som t.ex. axelmusic som länker är ifrån) men de tar bara kort, annars så stöter jag enbart på den nordiska releasen av den boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 26, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 Var kan man hitta Hajime no Ippo? På auktionssajter kanske. (Akta dig för piratkopior.) Företaget som gav ut serien (under namnet Fighting Spirit) gav upp med att ge ut animé i USA för några år sedan. Om du väntar så kanske Funimation eller något annat företag ger ut serien istället, men jag vet inte. "Don't hold your breath", som man säger där borta. Någon som vet var jag kan hitta den Amerikanska versionen av Black Lagoon boxen som tar emot betalning via faktura? Gamla go'a SF-bokhandeln har den, och där kan man betala via postgiro eller mot postförskott. Fast i gamla go'a SF-bokhandeln-manér är den 330 kr dyrare än på AxelMusic. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 Var kan man hitta Hajime no Ippo? På auktionssajter kanske. (Akta dig för piratkopior.) Företaget som gav ut serien (under namnet Fighting Spirit) gav upp med att ge ut animé i USA för några år sedan. Om du väntar så kanske Funimation eller något annat företag ger ut serien istället, men jag vet inte. "Don't hold your breath", som man säger där borta. :/, okej. då väntar jag väll och hoppas på att dom lägger in massa extra material om dom bestämmer sig för att producera animen =). tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Votkrath Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 Någon som vet var jag kan hitta den Amerikanska versionen av Black Lagoon boxen som tar emot betalning via faktura? Gamla go'a SF-bokhandeln har den, och där kan man betala via postgiro eller mot postförskott. Fast i gamla go'a SF-bokhandeln-manér är den 330 kr dyrare än på AxelMusic. Tack ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 tar inte amazon.co.uk faktura annars? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 tar inte amazon.co.uk faktura annars? :S You can pay by: * Credit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express * Debit card: We accept UK-based Maestro, Solo and Visa cards * Amazon.co.uk Gift Certificates Inget om faktura. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 tar inte amazon.co.uk faktura annars? :S You can pay by: * Credit card: We accept Visa, Delta, Visa Electron, MasterCard, Eurocard, American Express * Debit card: We accept UK-based Maestro, Solo and Visa cards * Amazon.co.uk Gift Certificates Inget om faktura. ok. Då kom jag ihåg fel. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 30, 2009 Anmäl Share Skrivet november 30, 2009 Om man har ett Eurocard, eller annat krita-kort kan man få det på faktura :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet december 1, 2009 Anmäl Share Skrivet december 1, 2009 nån som vet om nå sidor som har julkalender rea? rightstuff har det i 12 dagar; http://www.rightstuf.com/rssite/main/ne ... urnTo=Main hela haruhi i limited för endast 59$ eller st för 16$ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 För den som har funderat på att köpa japanska DVD-filmer men låtit sig avskräckas på grund av priset så kanske Bandai Visuals nya, billigare nyutgivningar kan vara något: Emotion the Best. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToChaos Skrivet januari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2010 Play.com och Sendit.com är två bra europeiska sidor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flyerss Skrivet augusti 6, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2010 Alltså jag hittar verkligen inte någon stans där man kan köpa EF - A tale of memories och EF - A tale of melodies. Det jag vill ha är typ Orginal boxar med Engelsk text. hittar bara utan text. Någon som kan hjälpa med länk eller nått? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet augusti 6, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2010 Alltså jag hittar verkligen inte någon stans där man kan köpa EF - A tale of memories och EF - A tale of melodies. Det jag vill ha är typ Orginal boxar med Engelsk text. hittar bara utan text. Någon som kan hjälpa med länk eller nått? Vad jag vet så finns det väl ingen officiell översättning av EF, enbart fansubs och sådana går inte att köpa på dvd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linnangel Skrivet augusti 26, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2010 sfbok.se :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 21, 2010 Anmäl Share Skrivet november 21, 2010 Kanadensiska DVDBoxOffice.com verkar ha lagt ner verksamheten, åtminstone verkar det så eftersom webadressen slutat fungera och en googling inte ger mer än så. Tråkigt, det var därifrån jag fick min fix av Mangafilms-DVDer under början av 2000-talet. Förresten, har någon fler länkar till amerikanska DVD-butiker, som inte finns i listan ännu? Jag letar efter en R1-box som är lite knepig att hitta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fyfanfarli Skrivet december 20, 2010 Anmäl Share Skrivet december 20, 2010 Letat runt bland de länkar som finns i denna tråden utan att hitta riktigt det jag söker efter (eller snarare utan att veta om jag hittat det jag söker). Undrar om någon skulle orka peka mig i rätt riktning om jag som boende i Singapore vill inhandla Anime DVDs med Eng-subs? Spelar inte så stor roll om det kostar, huvudsaken de har många titlar och är etablerade/seriösa. Tack på förhand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 20, 2010 Anmäl Share Skrivet december 20, 2010 Letat runt bland de länkar som finns i denna tråden utan att hitta riktigt det jag söker efter (eller snarare utan att veta om jag hittat det jag söker). Undrar om någon skulle orka peka mig i rätt riktning om jag som boende i Singapore vill inhandla Anime DVDs med Eng-subs? Spelar inte så stor roll om det kostar, huvudsaken de har många titlar och är etablerade/seriösa. Tack på förhand. Hittar du inte det du letar efter ens hos Amazon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet december 20, 2010 Anmäl Share Skrivet december 20, 2010 Är det inte så att en massa japanska filmer är förbjudna i Singapore på grund av ett förbud mot porr? I så fall kanske tullen konfiskerar filmerna vid gränsen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg