Gogo Skrivet oktober 14, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2007 Är i behov utav pengar och säljer därmed en större del av min samling japansk musik. Album THE DEAD POP STARS - SELF-VIOLENCE SHAZNA - GOLD SUN AND SILVER MOON SHAZNA - Promise Eve GILLES DE RAIS - BECAUSE REDIAN MODE - Trap Trap Trap (Själva grejen som håller fast skivan är litet trasig) L'Arc~en~Ciel - Clicked Singles Best 13 Singlar SHAZNA - Love is Alive / Dear LOVE LUNA SEA - MOTHER LUNA SEA - STORM LUNA SEA - SHINE La'cryma Christi - Nangoku MALICE MIZER - Garnet ~kindan no sono e~ Alla skivorna är i bra skick. Bud som gäller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 :'( Ingen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 du kan pröva lyckan på Raison d'êtres forum också... Men ingen av de där banden är så hemskt heta just nu. Själv gillar jag Luna Sea, men pojkvännen har redan (nästan) hela diskografin,och jag tror det gäller många av deras fans Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 18, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Tack för tipset. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Om någon är tveksam så kan jag rekomendera SHAZNA, har dock inte hört just dom albumen. melty love melty love melty love Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet november 19, 2007 Anmäl Share Skrivet november 19, 2007 Pris för albumen?, hela högen alltså?. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg