Tomas Antila Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Kort redogörelse, jag är hungrig och fattig, och du kan få en bild som jag har ritat för bara 100:- Mer info: http://alitna.livejournal.com/234232.ht ... 6#t1117176 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 11, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2007 Ett förslag är att du visar upp några av dina egna verk. Tror ingen vill betala 100kr för något som Lisa 6 år lika gärna skulle kunna ha ritat. Nu vet jag dock inte om Lisa är bra på att rita men ändå. You get my point? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas Antila Skrivet oktober 11, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2007 ok! Såhär kan det se ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Jag är tyvärr inte övertygad... Iofs är det inte värt 100:- Hur snyggt det än är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas Antila Skrivet oktober 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Jag är tyvärr inte övertygad... Iofs är det inte värt 100:- Hur snyggt det än är. Nej, jag vet. Jag menar även om Hayao Miyazaki hade ritat en bild skulle det inte vara värt det. Man kan ju ladda ner den från internet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Om Hayao Miyazaki hade gjort en bild åt mig för hand så hade jag gärna betalat 100:-. Det är liksom.. Hayao Miyazaki och den är gjord för hand. Men en noname snubbe från Sverige, njae. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas Antila Skrivet oktober 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Hallå jag ska fan bli mangakungen!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg