Gurkan Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Tja! Dem sidor jag hittat är : www.anime.se Bra Forum fast det är väl det ända ? ett fåtal nyheter också. www.animanga.nu Ser ut som dem skriver max 2 nyheter per år. Dem har väldigt mycket information om olika serier det är bra. Jag hatar verkligen deras forum så svårt att läsa i.. Forumet har massor med inlägg och trådar men ser inte ut att va super aktivt längre. www.animeholic.se Dem verkar posta nyheter dagligen den senaste tiden och några artiklar/recensioner. Dem bytte adress nyss från animefyllo mycket bra. Sen har dem piffat upp sidan lite, ser mycket bra ut. Det dåliga är väl att dem har så få medlemmar. www.bcmanga.se Riktigt ful måste jag säga och barnslig, jo jag vet att de står 8-15 men wtf. Första gången jag skulle gå in och bli medlem bara för att kolla runt lite så hitta jag inte den stora feta knapp där de stå Bli medlem på. Antingen är jag blind eller så är designen så dålig att jag bara inte hitta.. Sen tycker jag det är lite av en lunarstorm kopia fast anime/manga. Ett stort plus är ju att den är super aktiv med flera hundra medlemmar online ibland, men det stora minuset är ju att åldern/mognaden är väldigt låg. Ja ! vad tycker ni ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Animanga är den bästa av de sidor du nämner men, nuförtiden föredrar jag att hänga på www.animecka.se. Mest på grund av att animanga inte är lika aktivt som tidigare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Wikipedia och IMDb ger mig all information jag hittills har varit ute efter. Folk på IRC annars. anime.se/forum för umgänget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurkan Skrivet oktober 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Animanga är den bästa av de sidor du nämner men, nuförtiden föredrar jag att hänga på www.animecka.se.Mest på grund av att animanga inte är lika aktivt som tidigare. animecka va snygg fast för mjuk i färgerna för min smak, blek ? Verkar vara en ny sida det med ? Ska kolla närmare på den sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 animecka va snygg fast för mjuk i färgerna för min smak, blek ? Letar du efter innehåll eller en skön sida att surfa på? Jag tror du har missförstått det hela. Man kollar på anime, inte anime-hemsidor ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Men hallå. Varför ser jag inte www.genshiken.se i listan? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurkan Skrivet oktober 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 animecka va snygg fast för mjuk i färgerna för min smak, blek ? Letar du efter innehåll eller en skön sida att surfa på? Jag tror du har missförstått det hela. Man kollar på anime, inte anime-hemsidor ;) Jojo men det ska väl va skönt att läsa på en sida också. Om en sida har super mycket innehåll men t.ex designen är jobbig orkar jag ju inte va där iaf. :S Jag tycker dem borde göra desigen lite tydligare eller hur man ska säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Sen tycker jag egentligen att du borde slå dig ned i detta forum. Vi har det jättemysigt här, och välkomnar alltid nya medlemmar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Jag var aktiv på Animanga för ett antal år sen, men känns som att medelåldern är rätt låg där med. Man hänger inte direkt på anime forum för deras nyhetssidor, det finns det andra bra sidor för. Dessutom får man ut mycket nyheter om man är aktiv i forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 www.zmanga.se har nog ett av de seriösaste (mognaste) forumen iaf. Det är å andra sidan ALLT de har kvar av sin portal, men det är ju ändå forumen som är intressantast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Ja ! vad tycker ni ? Jag tycker du ska hålla ögonen på Anime.se. Vi har stora planer... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Brukade hänga på bcmanga till en början men tröttnade. Nu hänger jag mest på anime.se och animecka.se. Har börjat lite på animeholic och den verkar helt okej men behöver mer medlemmar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 10, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2007 Jag har inget behov av att skriva samma sak på två forum, så anime.se är det som gäller, efter det så ligger nog zmanga.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg