Legles Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Hello igen, jag har en ny fråga, (kunde inte hitta den på forumet) är det bara 26 episoder av air gear (animen) eller är det som negima med två olika stories. eller ifall det bara är en långfilm efter de 26 avsnitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Såvitt jag vet så är det bara 25 avsnitt och inga uppföljare eller filmer. Jag kan ju ha fel dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 8, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 jag tror faktiskt att du har fel i det här fallet, eller så fortsätter mangan men inte animen, om man går in på den engelska verionen av http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Gear står det att "Kazuma "Kazu" Mikura" blir Flame King (det står även att "Ikki" blir Storm King och inte Wind King. så man kan inte vara säker. det kan vara ett ending som liknar FMA, men sedan kom det en ganska sevärd film med ett ok slut som förändrade det hela Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 9, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 Alltså mangan är rätt så mkt skild från animen i båda fallen, speciellt fma (animen kör på egenhand från någonstans i mitten, sen gör dem en dålig film och ett ännu sämre slut till på köpet). Gissningsvis kommer det inget mer air gear (anime/film), rätt skönt för all censur var jobbig. Sen görs ju mangan fortfarande, plus att den fortsätter säkert fyra gånger längre än animen (kanske mer?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legles Skrivet oktober 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2007 låter riktigt bra, ska försöka få tag i den nån gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg