Orrin Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Nu är tävlingen "Vinn filmen "Paprika" på DVD!" avslutad, vi har börjat gå igenom förslagen och kommer snarast utse vinnarna. Vi tackar så mycket för den goda responsen tävlingen har fått; många förslag har varit mycket intressanta och uppfinningsrika. Även om tävlingen är avslutad så fortsätt gärna att meddela oss om ni har några förslag på förändringar, det är bara att skicka iväg ett mail eller ett pm på forumet till någon moderator om ni har någon idé. Till sist så tackar vi även Sony Entertainment så mycket för DVDerna som gav oss chansen att hålla den här tävlingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Who are the lucky few? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Dom kommer snarast att utse vinnarna. :D Jag brukar aldrig ha tur i tävlingar men jag hoppas ju givetvis att fru fortuna är med mig den här gången. Det ska även bli riktigt intressant att se vilka förslag som har kommit in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet oktober 17, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2007 Hur gick det med detta egentligen och vem vann? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 18, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2007 Vi är nyfikna. :D Jag förstår om ni vill jobba lite på förslagen som kom in men ni kanske kan gå ut med vilka som blev vinnare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 19, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2007 Vi är nyfikna. :D Jag förstår om ni vill jobba lite på förslagen som kom in men ni kanske kan gå ut med vilka som blev vinnare? Det skulle ha postats tidigare om inte admin hade blitt sjuk *gömmer sig* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg