john_f Skrivet oktober 1, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2007 Hej! Jag heter John och jag håller på att hjälpa Manga Media med att få folk att göra en undersökning om vad svenska läsare tycker om deras mangatidningar och om manga i allmänhet. Resultatet av undersökningen ska hjälpa de att anpassa sin verksamhet i framtiden så att de verkligen kan tillfredställa alla svenska mangafans behov. Skulle du vara intresserad av att göra undersökningen? Isåfall är det bara att gå in på http://web.easyresearch.se/s.asp?WID=69 ... d=98273726 och fylla i en enkel enkät. Det tar bara några minuter och som tack för hjälpen lottar de ut mangaböcker. Obeservera, undersökningen är till för dem som är minst 15 år! John För Manga Media Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Och höll bara på i en dag? Eller två? Markerad som "avslutad" nu… Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Tänkte delta i undersökningen men såg också att den var avslutad. Vet inte om man ska ta detta på allvar för en undersökning av denna karaktär ska väl ha en längre svarstid än vad denna verkade ha? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2007 Om det är samma som de hade tidigare var den öppen i några månader, men tog sig inte hit förrän nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
john_f Skrivet oktober 4, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Hej allihopa! Ber om ursäkt för att det sett ut som att undersökningen är avslutad, så är inte fallet. Vi har haft lite tekniska problem, men nu ska undersökningen vara uppe igen, bara att delta! John För Manga Media Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Jag tyckte att meningen "Rangordna från ett till sex, där ett är det du helst vill läsa om och sex är det du minst vill läsa om." var lite kul formulerad... Men jag har dragit mitt strå till stacken, hoppas att det kommer till nytta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Kul att undersäkningen fortfarande är öppen. Håller i skrivande stund på att dra mitt strå till stacken men jag tycker att det är en lite missvisande undersökning då Manga Mania finns som svarsalternativ trots att tidningen numera är nedlagd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 4, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2007 Tyvärr blev jag lite "amen kom IGEN nu" när jag fick frågan "vart i Sverige bor du?" Jag fick lust att svara "därt". Eventuellt "lite åt nordöster". "Vart" är en riktning. Det heter "var bor du?" Och vad skulle jag svara på "pluggar du eller skulle du vilja lära dig japanska?" (Ja/Nej men jag vill/Nej inte intresserad/Vet inte). Om man redan kan japanska, då? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg