Johanz Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Hmm tja, 10-15 min paintchat bläh, dålig bild men jag postade den ändå :P Ska dra ihop något seriöst snart :D Trött på att dra massa sketcher hela tiden ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Still, it's a lot better than mine... Hehe.. Den blev rätt så bra tyckte jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 tycker inte det va något fel på den inte...riktigt ski faktiskt...skulle vara glad om ja skulle få ihop en sån bra bild på två år...(är rätt dålig på att rita..iofs har ja inte försökt något seriöst) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Snyggt som vanligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Du skall få se vad jag kan åstakomma av att försöka.... http://www.nianze.com/images/test.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Den var inte dålig Herid.. Syns lite dåligt bara... För övrigt så är din bild cool Johanz, gillar skarpt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Säger som Mr M. "snygg som vanligt :D" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juli 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2004 Har försökt göra liknande bilder, men det har alltid gått käpprätt åt helskotta. Väldigt bra gjort Johanz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Åhh.. får man krama honom? ;) Väldigt snyggt gjort, älskar bra skissade bilder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Tack tack så mycket för alla vänliga kommentarer ^^ Håller på med en Cloud fanart bild, skissar på den, ska rengöra sen och färglägga :D Kommer väl upp här senare ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 riktit nice Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Väldig vacker bild må ja säga. tyckte bliken på bilden va riktigt grym :) fortsätt så ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Inget fel med den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg