Elwin_Baltia Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Nu har jag fått hem fler pannband. 20 stycken, 2 sorter, 10 vardera. =) Styckepriset är som tidigare 50:- inklusive 10:- i frakt. Ni som vill köpa, skicka ett privat meddelande här på Anime.se eller E-posta. Frågor kan ni ställa här om så önskas. Toukon - Kämpaglöd 10 kvar Konjou - Viljestyrka 10 kvar Bilderna är tagna från www-jlist.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Synd bara att bilderna inte fungerade.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2004 Synd bara att bilderna inte fungerade.. ta "view image" fungrade för mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 3, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2004 Funkar för mig också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 View image...? vaaaaa??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Jag var tvungen att ta "egenskaper", kopiera URLen och klistra in den i adressfönstret för att se bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 View image...? vaaaaa??? du verkar inte ha suttit mycket vid datorer va?..=) hur som hällst...höger klicka...och sen så står det "view image" eller "visa bild" om ja inte har helt fel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2004 Ja det vet jag väl! men det funkar inte så jag trodde jag hade missipfattat det... (F#N att jag inte kan formulera mig bättre :( ) ingen förstår mig...snyft Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juli 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Ja, tack tack tack, kan vi hålla oss till ämnet nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Ja det vet jag väl!men det funkar inte så jag trodde jag hade missipfattat det... (F#N att jag inte kan formulera mig bättre :( ) ingen förstår mig...snyft ah det gör inget...det är inte någon som förstår mig heller..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 det fungerar inte!!! annars vill jag köpa ett! (kanske) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Jag vill köpa en Konjou. Skickar e-post när jag kommer hem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg