Avathar Skrivet september 22, 2007 Anmäl Share Skrivet september 22, 2007 Nu har ni chansen att vinna Satoshi Kons film Paprika från Sony på DVD! Allt ni behöver göra är att berätta vad ni vill se hända på anime.se! ”Gör dig redo för en resa till en fantastisk värld där verklighet och fantasi möts i ett brokigt drömlandskap, skapat av en visuell mästare. Denna magiska berättelse handlar om en revolutionerande maskin som gör det möjligt för forskare att ta del av och dokumentera eras patienters drömmar. När maskinen blir stulen, skickas en orädd detektiv och en framstående psykolog för att hämta tillbaka den innan den hamnar i ”dröm terroristens” händer. ”Paprika” är en gripande animethriller från den hyllade regissören Satoshi Kon som också gjort "Perfect Blue" och "Tokyo Godfathers" Intresserad? Det enda ni behöver göra är att komma på förslag och ändringar som ni tycker skulle göra Anime.se till den bästa svenska webbplatsen för anime och manga. De som bidragit med de fem bästa förslagen får varsin film hemskickad direkt i brevlådan. Skicka helt enkelt ditt förslag till tavling2007@anime.se med kontaktuppgifter och adress för att kunna delta i tävlingen. För att delta i tävlingen måste du vara en registrerad medlem på anime.se. Registreringen sker via forumet och är helt gratis. Tävlingen avslutas den 30/9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 23, 2007 Anmäl Share Skrivet september 23, 2007 Steget mot ett nyare och snabbare anime.se, de som nu orkar ta initiativ förtjänar bli kallade hjältar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 23, 2007 Anmäl Share Skrivet september 23, 2007 Ohh, trevligt trevligt! Att få en chans att bidra till förändring och samtidigt få sig en fin liten film att pilla in i samlingen... win-win-situation på min ära. Får fila lite på förslag. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2007 Steget mot ett nyare och snabbare anime.se, de som nu orkar ta initiativ förtjänar bli kallade hjältar. B) Snabbare?! ;) 2,8 Ghz cpu, 2gig minne, scsi disk, 100MB lina med full duplex :) lokaliserad i sverige. :) Går blixtsnabbt för mig iaf, vad har du för ping mot ping.sunet.se? traceroute osv, har fipplat rätt mycket för att snabba upp servern jämfört mot förut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 23, 2007 Anmäl Share Skrivet september 23, 2007 Steget mot ett nyare och snabbare anime.se, de som nu orkar ta initiativ förtjänar bli kallade hjältar. B) Snabbare?! ;) 2,8 Ghz cpu, 2gig minne, scsi disk, 100MB lina med full duplex :) lokaliserad i sverige. :) Går blixtsnabbt för mig iaf, vad har du för ping mot ping.sunet.se? traceroute osv, har fipplat rätt mycket för att snabba upp servern jämfört mot förut. Var lite för seg för att skriva ett mer passande och sofistikerat ord än "snabbare", men menade mer att detta borde sätta lite mer sprätt på forumet. Finare sida, mer medlemmar, högre fart på "PostRaten". =) För övrigt så har du gjort ett fint jobb med sidans "snabbhet". ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 24, 2007 Anmäl Share Skrivet september 24, 2007 Trevligt initiativ. Ska se om jag inte kan komma med några bra förslag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 25, 2007 Anmäl Share Skrivet september 25, 2007 Synd att man har dålig fantasi, och redan har sett den... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 25, 2007 Anmäl Share Skrivet september 25, 2007 Synd att man har dålig fantasi, och redan har sett den... :S Du är välkommen att skicka in förslag ändå. Vill man inte ha filmen är det bara att säga till. Fast det där med fantasin är väl svårare att göra något åt... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 26, 2007 Anmäl Share Skrivet september 26, 2007 Jag har nu mailat in en lista på 10 förslag som jag tror skulle göra anime.se ännu bättre än vad det redan är. Hoppas att ni finner något av det bra och användbart. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Hur gick det, blev det några vinnare i tävlingen och framförallt, fick ni in några bra och användbara förslag på förbättringar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Det är på G och ja vi har fått in många bra och användbara förslag. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Härligt, då ser vi fram emot lite mera info om det framöver. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Gah! Jag glömde helt och hållet bort detta. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Gah! Jag glömde helt och hållet bort detta. :S Det är kanske försent att tävla, men förslag tar vi alltid emot med glädje. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 2, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2007 Gah! Jag glömde helt och hållet bort detta. :S Det är kanske försent att tävla, men förslag tar vi alltid emot med glädje. ;) Det är sant. Har man en idé så kan man ju ändå skicka in den. Nu har jag ju inte funderat så jättemycket med tanke på att jag glömde bort det, men jag väntar nog tills resultaten har presenterats. Det skulle inte förvåna mig om många tipsar om relativt lika förändringar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg