Haly Skrivet augusti 24, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 Någon som vet någonting mer om det eventuelt kommer bli nå mer animé av den? Har förstått det så att det finns både en massa noveller och en manga, men verkar som det bara är Studio Pierrot animé som e subbad/översatt till engelska. Det jag inte har förstått är hurvida det verkligen finns mer noveller, eller om Studio Pierrot väntar på att det ska släppas fler. Wikip e lite vag, och outdated i den frågan tycker jag. Självklart ska dom inte börja på nått om dom inte känner att dom kan leverera, blev 45.. men va planerat att bli 68.. det va det som fick mej att fundera över hur mycket matrial som fanns tillgängligt Så om nån vet nått skulle det uppskattas mycket. Om nån skulle kunna tippsa om nån liknade anime, har letat men inte hittat nån med samma "djup" när det gäller intrigen, politiken, myten/"religonen" osv osv Minsta lilla uppskattas, tack ska ni ha :) //Haly Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet augusti 24, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 Har förstått det så att det finns både en massa noveller och en manga *romaner Det är en väsentlig skillnad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haly Skrivet augusti 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 a jo, tänkte lite fel när jag skrev... Föreställde mej att dom senare avsnitt i serien, där det byter lite rikting (efter avsnitt 30-35+), va baserade på lite kortare berättelser(noveller).. va lite klumpigt skrivet :) //Haly edit: onödig spoiler, bortagen //Haly Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 24, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 nah, tror inte det blir mer av den faktiskt, på det goda och det onda. En av de ultimataste bästa serierna där ute faktiskt. så vitt jag förstått så kan man köpa den engelska utgåvan av romanerna numer iaf på amazon.com iirc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 24, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2007 hon som är bakom böckerna har tagit paus från att skriva dom. Hon har sagt i intervjuer att det är något hon kommer fortsätta med vid senare tillfälle men är uptagen med annat just nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg