Elwin_Baltia Skrivet juli 1, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2004 Hej, Sakurakai är ett projekt i form av en förening som några hade tänkt sätta igång i Dalarna. Ni som är intresserade kan kika in på http://sakurakai.info.se/ Det vore jättekul om vi kunde grunda en klubb eller förening i detta till synes mangalösa landskap. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juli 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2004 Det skulle vara roligt som fan om föreningen kom till dalarna! Jag skulle lätta vara med under den tiden jag är hemma från lumpen. Är det lite problem med sidan? Jag kunde inte läsa något. det funkade inte för mig :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Det tar sig sade mordbrännaren. Vi har gjort i ordning ett utkast av stadgarna och gett hemsidan ett upplyft! Snart har vi ett datum för öppningsmötet. Är det lite problem med sidan? Jag kunde inte läsa något. det funkade inte för mig :/ Nu verkar det fungera som det skall i alla fall. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 damn. jag kan tyvär inte skriva en intresse anmällan på sidan. Min webläsare är lite konstig. Men jag vill lätt vara med om det itne kostar :D Om det blir något kommer jag försöka komma, men det kan vara lite problem med lumpen. Så jag kanske inte blir allt för aktiv. Men jag kommer försöka så¨mycket jag kan....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 Vi hade ju tänkt ha en medlemsavgift i föreningen, fast det är något som beslutas på öppningsmötet. Nu gäller det bara att få kontakt med killen som kan boka lokalen så att vi kan få ett datum spikat för det mötet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Nu är datumet satt för öppningsmötet av Sakurakai. Det blir den 23 oktober i Borlänge. Mer information finns på hemsidan. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Nu är datumet satt för öppningsmötet av Sakurakai. Det blir den 23 oktober i Borlänge. Mer information finns på hemsidan. =)Samma dag som vi har animevisning i biosalongen på kronan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Skönt det. Då blir både Dalarnas och Norrbottens mangafantaster sysselsatta. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Kulkul. :). Jag blev intervjuad i radio om föreningen http://w1.739.comhem.se/~u73901819/P4 - [04-11-15] Sakurakai.mp3 (Kopiera hela raden) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Nu har vi haft extramöte och jag har uppdaterat hemsidan med ytterligare information. Denna vecka har vi möte på lördag klockan 16:00. Se http://www.sakurakai.info.se/ för ytterligare uppgifter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 jag kommer inte åt min epost just nu, men ska påpeka ett fel på hemsidan. På sidan för intresseanmälan finns det ingen htmlkod för formuläret. Taggen "" saknas som ska omge formuläret i stil med: För att formuläret ska skickas måste ni ha en form-tagg som innehåller action och ett värde för det. Enklast är det att använda sig av mailto, vilket skickar formuläret till en epostadress ni väljer. Det kräver dock att användaren som fyller i formuläret har en epostklient installerad lokalt på sin dator. För bättre lösningar bör ni använda er av php/cgi/asp. Här följer ett exempel som ni kan använda så länge: Namn E-post Hemsida Kommentar Ursäkta om jag låter som en besserwisser ^^;; Men det är viktigt att det formuläret fungerar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Det är en viktig synpunkt. Jag skall ta upp det med hon som äger domännamnet och utrymmet som hemsidan ligger på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Skulle gärna vara med om det inte vore så långt å åka... bor i skåne ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juli 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 3, 2005 Nu har det äntligen börjat hända saker i Sakurakai, Dalarnas första och i nuläget enda förening för de som är intresserade av manga, anime och övrig popkultur från Japan. Nu har vi flyttat in i Ungdomens hus i Falun där vi nu har vår verksamhet. Vi välkomnar därför alla som är intresserade att vara med! Vår hemsida är: http://www.sakurakai.info.se Flygblad: http://kamira-chan.net/sakurakai/Affisch.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madde Skrivet mars 21, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2006 nog för att de va ett tag sen de senaste inlägget skrevs men... när jag skulle kolla sidan så va den nere.... så är de nån som kan ge mej lite mer info om sakurakai?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg