Timotei Skrivet augusti 20, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Hejsan! Jag är nu ute efter en eller flera tekoppar som är gjorda av keramik samt saknar öra med ursprung Japan. Har inte funnit någon nätbutik som säljer några snygga(motivet bör vara något kanji tecken eller helt plant). Jag bor i Skåne så att ge förslag på en butik i norra Stockholm behöver jag inte. Nätbutiker är att föredra i mitt fall. Tacksam för svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 20, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Jag har inget bra tips, men jag måste bara fråga en sak. Jag såg precis en likadan tråd på fragbite, skriven av IceCold-_-... är det du? =) Lite halv-on-topic; min brorsa har hittat en, enligt honom, vettig butik som säljer exempelvis sådant. Han ligger och sover nu, men jag kan höra med honom i morgon om du fortfarande letar då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2007 Jag har frågat på x antal forum ja, men Fragbite var ett stort misstag(som vanligt, det forumet flockas av iq befriade djur). Ah, det vore trevligt ifall du kunde fråga honom. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 JFK shop har några. Även Japanska torget och Sun Ai i Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Jag ringde min brorsa för att höra efter, och det var Japanska Torget som han hade snackat om. Jag vet inte vad de har där eftersom jag aldrig har varit där personligen, men Dancing Moon tipsade ju också om samma ställe. Kanske kan vara värt att ta sig en titt? Lycka till. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Man tackar för hjälpen, Stockholm är en rätt lång bit för en tekopp eller två men JFK ska jag kolla in. Fick även http://www.hibiki-an.com/ av Sakura som var mycket bra, hade en hel del snygga koppar ifall någon annan letar med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 21, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2007 Jag tror både Sun Ai och Japanska torget har onlinebutiker också, kolla Gula sidorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg