Paddan Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 Oh yesh, här ska vi lägga upp alla våra collab bilder vi har gjort, så enjoy Nya Lineart: Zaffe Färg: Paddan + final touches av Zaffe Gamla- Lineart: Zaffe Färg: Paddan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 KF bilden var så grymt snygg att man har lust att låsa in sig på toaletten och gråta som en tioårig tjej. Den andra har jag redan kommenterat (?) i en annan tråd tror jag, dock fortfarande snygg den med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 18, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2007 Kula är het, bilden gör henne mer än rättvisa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 kan inte edita paddans orginalpost, men here goes Gjort i opencanvas 1.1's paintchat funktion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 22, 2007 Anmäl Share Skrivet november 22, 2007 Jäkligt nice update. Stiligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 PANTY SHOT TILL ER GRABBAR! .................. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Fy fan va snyggt paddan. .__. Men varför rita du inget sånt där på UppCon? ;) Vill gärna se mer av dina skapelser, men du uppdaterar inte här så ofta. *tjatar på msn angående tecknarHQ* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 4, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Men varför rita du inget sånt där på UppCon? Höhöhöhöhöhöhöhöhö, vill inte ha massa "bc-ungar, kåtbockar" samlat bakom mig och sen säga: " OMGZ, RITA SAKURA" i mitt öra sen kommer någon annan säger ett annat namn på ökänd anime brud lol .............FAST DET SKULLE VARA ANNORLUNDA OM DE BETALADE MIG, HHAHAHAHA XD HEJ HEJ smitt inte iväg nu, vad har hänt med din projekt med hellis..........har scannern gått sönder igen?! XD hahahaha EDIT: Samt så önskade jag att Zaffe vad där, skulle tvinga honom rita massa nakkid chicks.......... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2008 Paddan vad är det du säger, ska du bli prostituerad? -__- Det projektet är igångsparkat igen. Som jag nämnde över msn. ^^ Vem skulle inte tvinga honom till det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Paddan tvingar mig JÄMT att rita nakna brudar medan han själv är uptight när det gäller att teckna nakenhet. Han freakade bra för det lilla panty-shotet på den senaste bilden vi gjorde. han ville inte att någon skulle tro att han ritat det. Paddan, I dare you till att rita en lätt erotisk bild som du också måste posta up på något av dina gallerier för världen att se >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Jag är med Zaffe! Do it ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg