Vargen2 Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Jag har hört att det finns en arkadhall i Göteborg. Finns det någon som vågar sig på en vägbeskrivning dit? Jag och ett par polare hade tänkt dra dit å lira lite men vet inte om vi hittar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Liseberg? :) leta efter en stor pelare som man ser från hela göteborg och gå mot den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 12, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2007 Liseberg? :) leta efter en stor pelare som man ser från hela göteborg och gå mot den :P Hahaha, den var ju minst sagt underbar... och sann också för den delen. Nej, skämt åt sido. Någon riktig arkadhall känner jag inte till i Göteborg, om man bortser från de på Liseberg. Om du dock inte är orienterad, vilket du förmodligen är eftersom du frågar efter en hall i Göteborgsområdet, så ta femmans spårvagn till hållplatsen "Liseberg", inträdet är minst 60 kronor till själva parken. Just nu är det stängt men det kommer öppna på vintern igen, vet dock inte om arkadhallarna är öppna då... Hur som helst, du är säkerligen en riktig Göteborgare som tycker jag är överpedagogisk så du löser det säkert bra själv, heej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg