VV00d13 Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Jag har en fråga ang time attack. För att låsa upp tengu måste man som sagt klara av time attack med alla karaktärer. Måste man klara det inom de minutrarna som står eller kan man ta hur lång tid som hälst på sig att klara av time attack för att låsa upp honom eller skall man alltid ha extra tid kvar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Tog typ 30min för mig första gångerna på grund av den där blå plasmadonnan så hur lång tid som helst, ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Så oberoende av tid så låser jag up kostymer och tengu bara jag klarar allt med alla karaktärer så får jag dom? coolt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 jepp, ingen tidsbegränsning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 fast jag hatar det.... Dom e så omöjliga... fick stanna 35 min med bayman innan jag klara det... gammelfarfar kommer jag bqara till 6 med o sen e han körd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Det är som det nämnts innan, klara bara time attack med alla karaktärer oberoende tid så låser du upp honom. D.v.s. även alla andra upplåsbara karaktärer också (Helena, Leon, Gen Fu, Ein och Spartan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 jag får bara damp på hur grymt jobbiga gubbarna blir vid lvl 6... GAH! Det e omöjligt nästan :P Den enda som jag riktigt klara det med var ju Ninjan, 6:35 :P Inte värdsbäst men ändå :P bara hoppa bak o poffa framåt med slag spark eller grepp :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Jag tror mitt rekord är 1:58 med Gen Fu, och 3:38 på Hardest med Eliot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VV00d13 Skrivet augusti 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 jag klara det, men ni är omänskliga, hur sjutton kan man klara det på 1:38? jag fattar inte.... det tog över 10 min med alla karaktäer förutom hayate :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg