My Skrivet september 12, 2007 Anmäl Share Skrivet september 12, 2007 Du kan väl prova Shojo Stars och se om du gillar den. Första numret har just kommit ut i vanliga affärer. Bättre än Helge! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lunar Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 mm, jag får ta och göra det. Fruits Basket är ju med. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 13, 2007 Anmäl Share Skrivet september 13, 2007 Tydligen fick jag inte välja om jag ville ha Shonen Jump eller Shojo Stars för de pengar jag förnyat prenumerationen för. Första numret kom bara ner i brevlådan. (Kan ha att göra med att jag redan har en prenumeration på Shonen Jump) Trevlig tidning faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet september 16, 2007 Anmäl Share Skrivet september 16, 2007 Var med om lite samma sak jag hade bett om pengarna. Men ner i brevlådan kom Shojo Stars, men lika glad för det är jag. Det var en ganska bra tidning får i alla fall fungera som substitut nu när Manga mania har lagt ner. Tyckte väl kanske att det var lite jobbigt med de helrosa sidorna i mitten, var jobbigt för ögonen att läsa med rosa bakgrund tyckte iaf jag. Sen får man nog leva med att man inte tillhör målgruppen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 16, 2007 Anmäl Share Skrivet september 16, 2007 En av redaktörerna för Shojo Stars hade skrivit på ett annat forum att det ska vara olika färger för varje nummer. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet september 19, 2007 Anmäl Share Skrivet september 19, 2007 Tråkit att de ska lägga ner Manga Mania. Läste att serierna utom Negima (efter Love Hine klarar jag inte av Ken Akamatsu), undrar vad som händer med dom nu. Vet inte om jag ska prova med Shojo Stars, är i princip bara intresserad av God Child kanske Fruits Basket men gillar animen bättre. Shonen Jump ska vi inte prata om! Tröttnade på den väligt fort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 länge sen man var här.... Men shojo star är oxå bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 22, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2007 Eh, jag fick idag besked om att även Shonen Jump läggs ned. (Men jag väntar fortfarande på beskedet om att Manga Mania skall läggas ned - eller, nja...) ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg