Mekurion Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Någon som har sett animen? Hur många episoder är den? någon OAV eller film? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 sök på http://www.animenfo.com/animetitle,738, ... her_o.html men här har du iaf den...har inte sett den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juni 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 jag tackar och bockar! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 så lite så..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Mangan som animen är baserad på flippar ut efter pocket nummer 18 om jag inte missminner mig... riktigt störande :) Men som sagt animen och mangan (up till nummer 18) är rysligt bra så lycka till :D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 Det är en riktigt skön serie, bara kolla in. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Mangan som animen är baserad på flippar ut efter pocket nummer 18 om jag inte missminner mig... riktigt störande :) Men som sagt animen och mangan (up till nummer 18) är rysligt bra så lycka till >:(. på vilket sätt flippar den ur? är det något som man kan se i animen? animen är riktigt bra. det är en vanlig tv serie på 43 avsnitt. inga oavs eller filmer. klart sevärd :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2004 Det finns en spelfilm med GTO också. En serie på 12 avsnitt och sedan en långfilm där Onizuka åker till Hokkaido (Japans nordligaste ö) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Haha, skönaste anime karaktären tycker jag >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Yees! En av de animeserierna jag verkligen sett fram emot finns nu tillgänglig för mig! Har sett just nu 4 episoder och den är grymt bra! Har även GTO live action att se fram emot, även mangan från manga mania! Me is happy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Den börjar bra, men efter ett tag tappar man lixom intresset. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 Den börjar bra, men efter ett tag tappar man lixom intresset. K. Ok, det var ju mindre trevligt att höra. Jag tror dock inte jag tappar intresset för GUREATO TEACHER ONIZUKA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juni 30, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2005 gillade den rakt igenom. fast den oteknade versionen är också att rekommendera, men de små filmer (oteknade) som fanns med va inte nått speciellt att hänga i julgranen tyckte jag iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 1, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2005 Den börjar bra, men efter ett tag tappar man lixom intresset. K. Ok, det var ju mindre trevligt att höra. Jag tror dock inte jag tappar intresset för GUREATO TEACHER ONIZUKA! Förlita dig inte så ofta på andras åsikter, du skapar ändå dina egna. Dock kan man alltid referera till andras åsikter. Du märker nog själv om du kommer tröttna eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Förlita dig inte så ofta på andras åsikter, du skapar ändå dina egna. Dock kan man alltid referera till andras åsikter. Du märker nog själv om du kommer tröttna eller inte. Hahah. Du är bara för mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 Den börjar bra, men efter ett tag tappar man lixom intresset. K. Ok, det var ju mindre trevligt att höra. Jag tror dock inte jag tappar intresset för GUREATO TEACHER ONIZUKA! Förlita dig inte så ofta på andras åsikter, du skapar ändå dina egna. Dock kan man alltid referera till andras åsikter. Du märker nog själv om du kommer tröttna eller inte. Vad pratar du om? Jag förlitar mig inte ofta på andras åsikter, och jag tror nog att jag vet själv om jag kommer tröttna eller inte, du behöver inte tala om det för mig. Ha en trevlig helg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet juli 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 Ingen ide att fula oss över en sådan här bra serie. finns inget att säga om den. GTO animen äger, men GTO Live Action är om möjligt ÄNNU bättre!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rawk Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Smått underbar serie. Ett självklart inslag i bokhyllan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 13, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2005 Såg klart serien igår. Mycket bra, slutet kunda dock varit lite bättre. Jag hade verkligen sett fram emot den, men den levde upp till förväntningarna, blir till att se Live Action snart då (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Täcker animén hela mangan? Har sett 30 episoder av totalt 43. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Täcker animén hela mangan? Har sett 30 episoder av totalt 43. Animen täcker cirka 14-15 volymer av 25. Animen har en egen förklaring på skolklassens "hemlighet" (skälet till varför de hatar lärare). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Täcker animén hela mangan? Har sett 30 episoder av totalt 43. Animen täcker cirka 14-15 volymer av 25. Animen har en egen förklaring på skolklassens "hemlighet" (skälet till varför de hatar lärare). Vad tråkigt, hur pass mycket skiljer sig förklaringarna då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 21, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2006 Vad tråkigt, hur pass mycket skiljer sig förklaringarna då? Helt. :) Jag tycker det är en helt okej "ändring" (den kom säkert före mangan) - det är iallafall inget som förstör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haru hara haruko Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 den är så j´´´´ bra !!!!!!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pyoro Skrivet januari 22, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2006 GTO är riktigt bra. Finner inte ord hur jag ska beskriva hur bra den verkligen är. Läser mangan i Manga Mania. Sett hela anime'n Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg